hey allemaal. Normaal gesproken kan ik heel duidelijk om mijn kaart zien wanneer mn ei is geweest. je ziet dan duidelijk verschil tussen de temp voor en na. maar nu dan deze maand.. voor het eerst ook eens ovu testen gebruikt om te kijken of het met tempen overeenkomt en om te kijken of het ons wat meer geluk gaat brengen. Maar ik kan mn ei niet echt vinden nu.. Op dag 9 ben ik beetje ziek geweest, vandaar een temp van 37.2 daarna word temp weer normaal en op dag 14 heb ik een positieve test. netjes om de dag ook gedaan. Nu ging mijn temp dus even een heel klein beetje omhoog om vervolgens op dag 19 weer te zakken.. dus ik voor de gein nog een keer een ovu test gedaan.. wat blijkt.. ook helemaal positief. dus mannetje en ik op deze dag en dag 20 nog een keer geklust.. maar ook nu is mn temp nog niet duidelijk omhoog.. ik snap voor het eerst even niets meer van mn kaart.. weet iemand van jullie het? sorry voor het lange verhaal.. http://www.zwangerschapspagina.nl/album_thumbnail.php?pic_id=51066
Hey, ben niet zo bekent in het temperaturen maar weet wel dat ovutesten niet bij iedereen goed werkt,en dat meerdere posi ovutesten ook wel een sop zwangerschap kunne wijzen?! Hoop het voor je..