Kom er niet uit... Welke kraamzorg (Den Haag)???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rojin, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik zit te twijfelen welke kraamzorg ik moet nemen. Bij mijn eerste had ik Caryn, maar was ik niet zo tevreden.
    Nu zit ik te googlen, en twijfel...

Kraamzorg Mama of kraamzorg mama en baby.

Wie heeft ervaring met deze kraamzorg?

Alvast bedankt ;)

Groetjes Rojin

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Mijn vorige bureau was ik ook niet tevreden over (tsn was op aanraadde vande verlos) heb nu gekozen voor bureau klasse kraamzorg. Ze zitten in voorburg maar komen ook in den haag.
    Lees goede recenties, zitten komende maanden vol dus moet optijd aanmelden (lijkt mij wel een positief signaal). Binnenkort intake gesprek, ben erg benieuwd.

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.168
    10.676
    113
    Ik had bureau Kraamzorg extra, uit Rijswijk geloof ik, kwamen ook in den haag. Heel persoonlijk, de coördinator schreef al bij de intake in haar dossier welke hulpen ze dacht dat goed bij ons zouden passen, en de hulpen (uiteindelijk wel 3 gezichten gezien, 1 bij bevalling die dienst had en 2 reguliere ivm arbeidstijden) kenden elkaar ook goed. De laatste 5 dagen een dame met al iets van 40 jaar ervaring, zoveel van geleerd!

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier ook bureau Klasse Kraamzorg uit voorburg. Op aanraden van me Vk maar nog geen ervaringen mee...

5. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ik heb klasse kraamzorg uit voorburg gehad ( kom ook uit voorburg )
    Klasse is erg goed bevallen.. intake was heel fijn, kraamhulp was erg lief en werden gebeld om te controleren of de kraamzorg wel beviel.

Daarnaast houden ze een heel handig en uitgebreid kraam dossier bij wat ik erg leuk vond om later terug te lezen! Echt een aanrader

6. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Super fijn om te lezen na onze slechte vorige kraamzorg! Begin stiekem zelf uit te kijken naar de kraamweek zo!

7. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties dames!
    Poeh, blijft wel lastig hoor...
    Zijn de bovengenoemde kraambureaus ook goed bij het begeleiden bij bv?

8. c0rr

c0rr Lid

7 mrt 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een niet zo'n goede ervaring met klasse kraamzorg en vandaar deze keer gekozen voor kraamzorg mama.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.168
    10.676
    113
    Bij mij wisselend - degene die de bevalling begeleidde zorgde dat t goed ging toen zij erbij was, maar de eerste voeding alleen was toch wel lastig, schoonmoeder heeft toen geholpen en daarna lukte het in de basis. Degene van de eerste dagen gaf ook wel wat ondersteuning, maar van de derde heb ik pas echt goed in diverse houdingen leren voeden, de stuwing leren wegmasseren, kolven met de hand en meer van dat soort dingen.

10. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ik vond van wel, gaf veel informatie en hulp . Leerde me in verschillende posities bv geven.
    Mijn zoontje had een slechte start en viel flink af aan t begin ( veel overgeven en bv kwam niet goed op gang ) kraamzorg was erg steunend en stimulerend , maar toen ik aangaf sat ik wilde stoppen met de bv steunde ze dat ook gelijk voor 100% waardoor ik me erg op mn gemak voelde ( vond het namelijk een erg moeilijke beslissing )

Deel Deze Pagina