ben de kasten van onze meiden aan het opruimen en tijd voor een en ander te koop te zetten. al mijn kleding komt uit een rook en diervrij huis en is niet kapot en geen vlekken. sommige dingen zijn maar 1x gedragen omdat miniplurk zo snel groeit en het haast geen zomer is geweest 2 schattige zomerhoedjes. de roze is maat 68. de spijkerstof is maat 56
keilief setje van feetje. ze heeft het maar 1x aangehad. maat 50/56. ook heel erg leuk met een wit shirt of romper eronder
2 shirtjes van hema. het witte is maat 56 en een paar keer gedragen. de rode is maat 62 en 1x gewassen en nooit gedragen
2 zetje zebra's let op ze zijn wel alletwee verschillend want de een heeft met zwart omlijnde strepen en de andere is zijn nek langer. hebben alleen op de kast gelegen. nooit meegespeeld
en voorlopig even het laatste. roze shirtje van hema. maat 62. dezelfde heb ik ook nog in blauw/groen maar dan maat 50-56. het rokje is van bakkaboe maat 68. ziet er ook nog heel leuk uit. ook bv met witte legging eronder
prijsjes 2 hoedjes er stuk 80 cent. 2 voor 1,00 feetje set: 7,50 euro lief jurkje: 7,50 hema shirtjes: witte 1,50 rode 2,00 beige broekje: 2 euro villa happ jurkje: 3,50 zetje zebra: 1,50 maar let op 5 euro verzendkosten!! rompertje: 0,50 bakkaboe shirt met bloemen 1,50 rose en blauwe polo hema, 1,00 per stuk. bakkaboe roze rokje 2,00 nijntje muts 1,50 let wel op. alles excl verzendkosten
hele pakket mag weg voor 20 euro inclusief !!!!verzendkosten. let op alles is vanaf maat 50 tot 62. bij de fotos staan de maten. wie maakt me los....... alleen de lief jurkjes, het setje van feetje en villa happ jurkje waren bij elkaar al meer dan 50 euro
Hey, Vind er wel super leuke dingen tussen zitten. Ben helemaal geinteresseerd! Laat ff weten hoe je het verder wilt regelen, maar wat mij betreft: VERKOCHT!!! Groetjes, Doglover76