stijve tepels, veel zin, zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Arr, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    #1 Arr, 15 okt 2012
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
    Ha dames!

Ik ben 22, getrouwd, en ben nieuw hier! Leuk om met zovelen in 'hetzelfde schuitje' te zitten en daarover te kunnen praten!
    Ik heb een vraag.
    Begin augustus ben ik gestopt met de pil na het al 4,5 jaar gebruikt te hebben. We willen namelijk heel graag een kindje.
    Na het stoppen met de pil kwam mijn cyclus gelukkig heel snel op gang. 1e ronde was 25 dagen, 2e ronde 21 dagen. Nu zit ik in de 3e ronde.
    Sinds eergisteren (toen 21 dagen) heb ik hele gevoelige tepels. Ze zijn steeds stijf eigenlijk, terwijl ik het niet koud heb of zo. Gisteren was het ook nog zo. Vandaag wel minder. Ook heb ik steeds ontzettend veel zin in seks (niet verkeerd op zich:D ), terwijl ik dat normaal niet heb als ik weer bijna ongesteld moet worden. Van het ongesteld worden of zijn heb ik normaal gesproken nergens last van.

Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben???

Wie heeft dit ook (gehad)? Hoop dat jullie wat meer kunnen vertellen! :)

Groetjes Arr

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Hoi Ar,

Ik heb het vorige week ook gehad maar helaas niet zwanger.. Hoop voor jou natuurlijk dat het wel zo is!

3. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Je komt er maar op 1 manier achter en dat is testen.
    Het kan ook ontpillen zijn, dus is heel moeilijk te zeggen! Ik zou zeggen hup naar de kruitvat en testen 2 voor €5,- kopen en doen! En natuurlijk een foto showen:D

4. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Haha nou ik zou zeggen zin in seks = niet zwanger!
    Maar ja verschilt natuurlijk per persoon..

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb geen zin in sex. Heb ook geen stijve tepels. Dus het wil helaas niet zeggen dat dat zwangerschapssymptomen zijn.

Maar alles is natuurlijk mogelijk!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan....maar kan ook net zo goed niks zijn.
    Doe een testje en je weet het....succes!

Oh ja en welkom hier!

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik had toen zo vroeg ook steeds van die rare stijve achtige tepels, en had toen ook nog zin in seks :D
    en laten we t er maar op houden dat ik niet bepaald zo droog was als een woestijn zoals normaal als ongi naderde :D
    maar goed, zo had ik nog wel meer kwaaltjes ;)

enige manier waarop je er achter komt is door een testje te doen :)

8. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Bedankt voor jullie reacties! Ben nog niet officieel overtijd, dus moet nog even wachten met testen.

babyfotograaf: waar had je nog meer last van? Wat jij noemt heb ik ook precies...!

Nog meer meiden???

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dit heb ik altijd als ik rond mijn eisprong zit. Als ik zwanger ben dan ben.ik A sexueel.. :p
    Hoop dat het voor jou andersom is hoor!

Groetjes paula

Deel Deze Pagina