Hallo. Had laatst een soortgelijk berichtje geplaatst... Ik ben april '12 gestopt met de pil, ben toen 'gewoon' ongesteld geworden, laatste was iets langer dan normaal, maar niet veel langer. Ben nu al bijna 3 maand 'overtijd'.. Had vorige week zondag tot afgelopen donderdag elke ochtend een klein beetje bloedverlies, de ene keer helderrood, en soms roze slijm achtig spul. Ik heb vanmorgen een test gedaan, die was negatief. Toch voel ik me nog wel anders dan normaal... Zou er iets mis met me zijn? Of is dit nog steeds 'ontpillen' (heb de andere maanden nergens last van gehad)
Ik had dat ook en mijn cyclus was gewoon van slag door het ontpillen. Had er ook de ha over gebeld en die vertelde mij toen dat als ik verder geen klachten heb ik het gewoon af moest wachten.. Werd uiteindelijk na 4,5 mnd weer ongesteld, de keer daarna weer weken voorbij zonder bloed en toen opeens een posie test.. Ik heb dus 8 maanden over zwanger worden gedaan en maar 2x ongesteld geweest.. Maar vertrouw je het zelf niet, neem dan echt contact met ha op!