Hey allemaal, Ben al 2 dagen overtijd.. net een test gedaan om 20:00 kreeg beetje urine getest met 2v 5 euro trekpleister..NEGATIEF symtomen: zere borsten soms te pijnlijk. krampen in me lies en onderrug al meer dan een week.. heel erg moe meer dan een week.. ik ga morgenochtend testen..heb trouwens creme wit/doorzichtig slijm verlies..nooit gehad. wat denken jullie?? alvast bedankt liefst waterroosje
Misschien te vroeg getest? dat slijm kán vruchtbaar slijm zijn.. misschien een late eisprong? ik gok maar wat hoor... Ik testte 16 dpo heel lichtjes positief...
Heb in juli een miskraam gehad was 2 maanden zwanger.. ik kan wel een late eisprong hebben gehad je weet maar nooit wat ik zo raar vind is de afscheiding..me rug en steken in me liezen ben zelfs naar fysio geweest die kan niks vinden...vind het zo raar.. heb wel laat in de avond getest. zal ik morgen ochtend testen of beter afwachten?
IK zit nu op de bank doet zeer in me onderug en liezen krampen.. me borsten heel pijnelijk..weet het niet meer...vivian gebruik geen pil..
Me man die weet van niks..alleen dat ik erge last heb van me rug.,.. wil hem verassen stel dat ik zwanger ben..
Dat zo inderdaad een hele leuke verassing zijn! Ik ben benieuwd meid! Hopelijk heb je die symptomen niet voor niks!! Liefs, Vivian
Ik verwacht tussen morgen en vrijdag mijn NOD, maar heb er geen goed gevoel bij. Na mijn ei (denk ik ongeveer) voelde ik van alles (2 dagen spierpijn in m'n onderbuik en daarna een paar dagen een slechte stoelgang en veel geborrel), maar sinds zondag helemaal niks. Dus ik denk dat ik nog even wacht. Heb gisteren (kon het niet laten) met sensitest al een testje gedaan en die was negatief. Dus ik wacht het nog maar even af...... Liefs, Vivian
heej hoi, Ik denk dat je misschien te vroeg getest hebt.! ik heb namelijk ook s'avonds een test gedaan 2 dgn. na de nod negatief dat was afgelopen donderdag.. Ik heb afgelopen maandag ochtend weer getest en die is positief en ik heb precies dezelfde syptomen als jou ook zere borsten steekje's in de onderbuik/lies en witte afscheiding (klinkt heerlijk he?) hihi Ik ben benieuwd of je gaat testen vandaag! misschien slim om nog een paar dagen te wachten?? en ja ik weet dat dat moeilijk is hahhaha oohja en ik heb de kruidvat 2 voor 14 euro ofzo gekocht die waren heel heel licht en die van clear bleu niet die digitale maar de normale was veel duidelijker op de zelfde ochtend.. Succes
@TS heb je vanmorgen al getest? ik hoop voor je dat je te vroeg getest hebt en dat het verhaal van Jose je strak bekend voor komt!
heey damens, pff kom net van me werk.. ik vertelde dat ik gisteren een test heb gedaan na een minuut zag ik niks.. weg gedaan.. toen ik toch weer ging kijken zag ik een licht 2e streepje..ben zo in de war heb amper geslapen werd echt letterlijk om de minuut wakker. moest half 6 op!! test weer opnieuw gedaan in de ochtend moet wel zeggen me urine was heel licht ben veel naar wc geweest.. test negatief..me borsten deden vandaag heel erg veel pijn groene adres om me tepels heel en zware borsten.. en donkere ringen om me tepels... ben in de war en de witte afscheiding is er nog steeds..ik ga even wachten met testen als het er is dan is het er. klaar hahaha makelijk gezegt dan gedaan...
weetje wat ik wel heel raar vind test van kruisvat 2 v 5 alsje niet zwanger bent is die spierwit.. nu heb ik een lichte 2e streep.. ben zelfs misselijk van geworden..
wow streep is streep meid samen met die klachten? ik zeg PROFICIAT (laat je ons nog weten hoe manlief reageerde)
maar s ochtend was die negatief..!! het is dubbel.. me man lief wil ik verassen., stel dat ik zwanger ben ga ik hele big famillie uitnodigen en hem een kado geven met een slab waarop staat je wordt vader.. of een bord vol beschuit met muisjes.. moet dan toch duidelijk zijn he hahaha dromen haahah
Als ik het goed begrijp.. heb je nu weer een 2e lichte streep? Bij mij waren ze ' smiddags ook donkerder dan 's ochtends... Show je je test even?...