eergisteren er achter gekomen dat me nu ex vriend vader van ons zoontje is vreemd gegaan tijdens mijn zwangerschap. Vanaf vandaag zit ik in en appartement met mijn kleine jongen. Ik weet niet echt hoe ik me erbij voel wat ik wil en hoe nu verder... Ik wil gewoon en beetje kletsen met meiden die een soortgelijk iets hebben meegemaakt. Groetjes
Wat vreselijk rot voor jullie! Vreemd gaan tijdens dr zwangerschap is wel erg laag!! Wat heb je snel andere woonruimte voor jou en je kleine man. Mssn idd goed om even wat ruimte te nemen. Twijfel je nog of je naar hem terug gaat? En hoe staat hij hierin? Heeft hij spijt? Mijn ex heeft ons 2wkn geleden verlaten. Wij hebben 2 kindjes van 2jr en van 5mnd. Hij beweerd nog altijd dat er geen ander is maar de aanwijzingen zijn er wel. Uiteindelijk doet het er niet toe, hij wil er absoluut niks meer voor doen. Het begint nu allemaal een beetje te aarden maar gevoel slingerd alle kanten op. Heel veel sterkte en hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt in deze moeilijke periode!
Wat vreselijk dames!! Gelukkig geen ervaring mee maar ik zou me ook verschrikkelijk voelen en dan met zo een kleine hummeltjes. Heel veel sterkte en denk ook eens aan jezelf,je verdiend beter!
@noukie1805 Ik vind het ook erg laag en laf. Tijdens zwangerschap of niet tijdens zwangerschap maakt voor mij eigenlijk geen verschil. Vreemd gaan die je gewoon niet klaar! Als hij de behoefte had een ander te wippen wees dan een vent en wees eerlijk. Hij dacht dat ik er nooit achter zou komen. Zijn woorden; het was MAAR één keer.... Bah net als of het dan minder erg is. Vreemd gaan is vreemd gaan. Ben ook echt super blij dat ik zo snel iets heb kunnen vinden. Is dan wel particulier en betaal de volle mep maar heerlijk weg bij hem! Hij heeft er spijt van en het had nooit mogen gebeuren. Hij wil ons niet kwijt! Het betekende niets voor hem de sex met die ander. Had hij maar moeten bedenken voor dat hij zijn pik achter na liep! Dus nee, ik ga lekker niet met bij hem terug! Jeetje, jij zit ook in en moeilijke situatie! Lijkt mij verschrikkelijk als je verlaten word om dat erg geen gevoel meer is. Heel veel sterke voor jou en je twee kleintjes. xxx