bandenpijn of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda22, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo hier,

ik heb nu zins ongeveer een week, als ik af en toe op sta ik onder in me buik pijn, lijkt een beetje op kramp.
    Als ik dan eve naar voor gebogen blijf staan trekt het weer weg, net had ik het ook met me neus snuiten, is dit nu banden pijn of toch niet?

groetjes miranda

2. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi Miranda,

Dat klinkt zeker als bandenpijn. Ooit last van je darmen gehad? Daar kun je het mee vergelijken.
    Ook wanneer ik 's nachts eens moet hoesten doet dat ook vreselijk veel pijn. Niet altijd.
    Wil je niet ontmoedigen, maar ik hoor vaak dat dat nog erger kan worden met die bandenpijn!

Sterkte ermee!
    Liefs Britt

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ja vermoed ook dat het bandenpijn is idd.
    Zoals hier boven al werd gezegd wil je niet ontmoedigen maar kan nog erger worden.
    Heb er zelf rond die tijd ook redelijk veel last van gehad maar ja iedereen is anders he.

Succes iig.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb dat ook veel gehad en maakte me ontzettende zorgen. De VK zei toch echt dat het bandenpijn is, niks om je zorgen over te maken!

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb dat dus ook weleens dat als ik op bed lig en moet hoesten dat het ongelooflijk veel pijn doet boven mijn schaamstreek. Hoort dus ook bij bandenpijn, weet ik dat ook weer.

6. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    bedankt dames, weet ik dat ook weer dat dit er dus ook gewoon bij hoort.

@balou weet jij het ook weer, handig he dit forum!

7. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Allemaal sterkte met de autobanden, zoals mijn man het zegd. haha
    Het kan soms errug vervelend zijn. Maar niets aan te doen, het hoort er echt bij.
    Het voelt net als pijn in de darmen, heb toen de vk gevraagt, en die vertelde dat het echt bandenpijjn was. Ook met het hoesten op bed. Dat is inderdaad erg pijnlijk af en toe.

Sterkte daarmee allemaal.
    Liefs Britt

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hier ook iemand die daar last van heeft, had het vermoeden dat het bij mij anders voelde dan bandenpijn... want heb tot nu toe alleen maar trekkerige pijn in mijn liezen gehad en nu sinds een kleine week ook net boven schaambeen een steek met hoesten, niezen (ben namelijk goed ziek) en als ik te druk bezig met lopen.

Maar gelukkig hier te lezen dat het dus ook bandenpijn is... hoef ik daar de verloskundige al niet meer mee lastig te vallen :(

groetjes Jollie

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Klinkt me bekend in de oren, ik had het al vanaf het begin dat ik zwanger was.
    Kan geen kwaad, maar doe rustig aan als je er last van hebt.
    Ik zat op zwangerschapszwemmen en toen ik 35 weken zwanger was, was het bij mij afgelopen met zwemmen, de schoolslag deed erg veel pijn, het schoot er dan gewoon in.
    Niks aan te doen, maar wel rustig aan doen als je het voelt.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Je kunt inderdaad al na een paar weken bandenpijn hebben. Ik had het ook al met een paar weken, en dat was voor mij het eerste echte teken dat ik wel es zwanger kon zijn!
    Als ik me omdraaide in bed moest ik zelfs voorzichtig m'n buik 'meenemen' de andere kant op, hihihi, het klinkt nu net of ik toen al heel dik was, dat was het natuurlijk niet, maar zo voelde het wel. :D
    Nu ik een bol buikje krijg, lijkt juist de pijn wat minder te worden.

11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kan idd met jullie meepraten. ben ook erg verkouden geweest en loop nog steeds te niezen en te hoesten. ben gisteren erg druk geweest op mn werk en heb een beetje veel gegeten savonds. vandaag erg veel last van bandenpijn. had het al vrij snel, maar dan alleen in mn liezen en nu ook mn buik zelf zeg maar.
    liefs doris

12. Shantie

Shantie Lid

16 apr 2007
    32
    0
    0
    nijmegen
    bete .....

Ik heb het de eerste weken ook gehad, de huisarts vertelde mij dat dit bandenpijn kon zijn.Ik hoop voor jou dat de pijn snel weg gaat, geniet lekker van je zwangerschap.

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb hier veel last van als ik een stuk ga wandelen. Ik loop echt als een oud vrouwtje in een slakkengangetje en dan gaat het wel. Zodra ik een iets normaler tempo aanneem, krijg ik echt enorme kramp en klap echt dubbel. Ik wil zoveel mogelijk in beweging blijven, maar het is wal lastig zo...

14. Shalina

Shalina Lid

1 sep 2007
    72
    0
    0
    ik heb er ook al behoorlijk last van en me vk zei al dat het idd bandenpijn was.

Groetjes Bianca

Deel Deze Pagina