hallo dames, Ik vroeg me eigenlijk af wie van jullie ook altijd 1 week voor de nod al last krijgt van gevoelige borsten..? en zou het dan zo zijn als je zwanger bent dat je dan geen gevoelige borsten krijgt voor je nod..? liefs van marian26
Ja hoor ik heb ook voor NOD last van gevoelige borsten... Maar of het zo is dat het minder of niet zou zijn als je zwanger bent? Geen idee, geen ervaring mee. Ik denk dat dat ook bij iedereen anders is
Ik had ook altijd een week voor nod gevoelige pijnlijke (*)(*), maar nu ik zwanger bleek helemaal geen last van!
Meestal krijg ik een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden pijn aan mijn borsten. Maar dat kan ook nog wel eens verschillen, dus ik hou me daar zelf niet zo mee bezig! Heel veel succes hoop dat het voor jou een goed teken is en dus een zwangerschapsteken.
ik krijg altijd pas 3 dagen voor mijn NOD gevoelige borsten. Deze ronde is dat gisteren al begonnen, 6dpo. ik hoop dat het wat betekent. en ook voor jou natuurlijk!
Ik krijg ook altijd een week voor mijn NOD pijnlijke borsten. Heb trouwens nu nog nergens last van maar dat kan nog komen.
ik heb meestel wel wat gevoelige borsten n week van te voren! maar toen ik zwanger was, was het bij mijn extreem erg! ik kon geen bh meer aan was nie normaal ma ik duim voor jou! xx
erg verschillend dus allemaal.. maar meiden dankje voor jullie berichtjes! ikzelf heb dus ook elke maand ongeveer 1 week voor mijn nod zere borsten, dus daar kan ik niks wijzer van worden.. ik vroeg me alleen af , stel dat ik zwanger ben of je dan juist geen zere borsten kan hebben of juist wel of erger dan normaal.. dat las ik bij een meid hier die ze op het moment van zwanger zijn erger had.. nou ik wacht wel af meer kan ik ook niet doen.. na 15 maand leer je dat wel een beetje af hoor dat hopen en kwalen zoeken.. haha.. liefs van marian26
Hi Ladies, In okt. 2006 heb ik mijn laatste prikpil gehad, ben nu 24 juni voor het eerst - EINDELIJK - weer ongesteld geworden. Als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen zou afgelopen weekend mijn eisprong geweest moeten zijn, wat na testen niet het geval bleek. Nu lees ik hier en daar dat je dus ook last kan hebben van gevoelige borsten rond die periode en daar heb ik nu dus wel al een paar dagen last van. Vind het allemaal maar erg verwarrend. Meestal heb je toch juist last vlak voor je mensturatie begint. Nu weet ik wel dat mijn cyclus nog helemaal niet op 28 dagen hoeft uit te komen, dus ga nu om de dag een ovulatietestje doen om uit te zoeken wanneer wel, het kan geloof ik zelfs nog zo zijn dat je nog helemaal geen eisprong hoeft te hebben om dan wel te menstueren. Hebben jullie hier ervaring mee? x Mieke
ik heb idd weleens gehoord dat je wel kan menstueren als je geen eisprong hebt inderdaad.. en zere borsten rond de eisprong heb ik ook weleens gehad.. toen had ik ze dus 2 weken voor de menstruatie.. het kan dus alle kanten nog op en iedere vrouw is verschillend.. ik hoop voor je dat het raak mag zijn! liefs van marian26
Tja, misschien word mijn mensturatie wel onregelmatig en zit ik straks eerst met een onregelmatige cyclus en dus nog wat gerommel daar in die baarmoeder. Was eigenlijk ook heel blij en opgelucht met mijn ongi-dagen. Gek, normaal gesproken vervloek je die dagen, haha. Het is dus afwachten hoeveel dagen deze cyclus zal gaan tellen. Gr. Mieke
Hoi, Ik heb ongeveer vanaf de eisprong tot aan nod last van mijn (.)(.), soms erg lastig, helemaal als je op je buik wilt slapen. Succes
ja dat heb ik ook altijd.. maar nu ik zwanger ben gaat dat niej over. is alleen maar erger geworden eiglijk