Marvelon en penecilline

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Elvira, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi meiden,

Na jaren onder controle te zijn geweest met lucrin (kunstmatig in de overgang ivm endometriose) ben ik afgelopen september weer met de pil begonnen. Uiteraard ging dit in overleg met de fertiliteitsarts.

Het slikken van de pil is bij mij alleen maar doorslikken, daar ik ivm de endometriose niet mag menstrueren.

Niu heb ik een penecilline kuur voorgeschreven gekregen en die was vorige week zondag afgelopen. Nu ben ik zaterdag ineens begonnen met oud bloed te verliezen en heel af en toe donkerrrood. Het staat zeker niet in verhouding met een normale menstruatie (komt niet eens in de buurt) maar heb wel last van buik, rug en eierstokken.

Iemand ervaring met het feit dat het effect van de pil stopt met penecilline? Of zou het een doorbraakbloeding zijn?

Ik maak me best wel zorgen. Ik was met de conrole endovrij en ook mijn uitstrijkje was goed. De gyn had wel gezegd dat je af en toe een klein bloedinkje kan krijgen, maar heb het vermoeden dat het door het kuurtje komt. Ga morgen sowieso de huisarts bellen.

Groetjes Elvira

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elvira@ Ik denk een doorbraak bloeding , je lijf moet aan de pil wennen.

Toen ik de pil moest had ik dat ook .

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elvira@ Meis hoe gaat het nu ? nog steeds bloed?

Deel Deze Pagina