Na 3 jaar MMM dachten we dat het geluk ons toe lachte, tegen alle verwachtingen in waren we toch spontaan zwanget geworden. Met pijn in het hart moet ik hier nu schrijven, dat ons kleine wondertje, vanmiddag na ongeveer 7 weken zwangerschap een sterretje is geworden. het was een heel mooi vruchtje...heel duidelijk, maar heel klein Ik heb een foto gemaakt van ons wonderje en daarna heb ik het een mooi plekje gegeven... ...dag lief wondertje
Ik ben er helemaal stil van....dit mocht niet gebeuren. Het is zo oneerlijk.... Heel veel sterkte voor jullie beiden. Dikke knuffel....we denken aan jullie....
Ik kom net van de gyn, hij heeft de foto van het vruchtje bekeken en nam alle tijd voor ons verhaal. Naar aanleiding van de foto en de cyclussen die ik had na de mislukte IVF's 19 en 20 dagen, moet ik volgens hem zo'n 8 weken zwanger zijn geweest Toen hij de foto had bekeken zei hij al dat hij dacht dat alles er vanzelf uit was gekomen, zeker ook omdat ik vandaag alleen nog maar bruin verlies heb en de echo bevestigde dit. Er zit nog een klein beetje achtergebleven weefsel in mijn baarmoeder, maar hij verwacht dat dit er vanzelf uit zal komen. We hebben nu 3 maanden verplichte rust gekregen, we moeten dit nu eerst een plekje gaan geven.
Nogmaals veel sterkte, Naatje... een ongelooflijk bitter verlies na alles wat jullie meegemaakt hebben de afgelopen jaren.
Lief klein wondertje Je was zo bijzonder, na al die jaren een echt wonder. Aan weken over jou dromen, is nu abrupt een einde gekomen. Je was zo mooi en maar heel erg klein Waarom mocht het weer niet zo zijn? Met pijn in mijn hart moet ik je laten gaan, Vlieg kleine vlinder naar een oneindig bestaan liefs mama
Oh Naat wat oneerlijk,en ow wat verdrietig! Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe meis.. Dikke knuff...
Wat oneerlijk Weer een extra sterretje wat er niet mocht zijn aan de donkere hemel. Heel veel sterkte met alweer een vreselijk verlies.