Kom jij ook uit Zeeland?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kima, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Ohh dat is ook toevallig zeg haha
    wij hebben baby kamer ambiente en wagen transit combi mutsy.
    En jij?

2. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja leuk heel toevallig!

Wij gaan voor de zelfde kinderwagen in de kleur bruin!
    Grappig want ik kon op internet niet zo veel ervaringen vinden over deze kinderwagen maarhij rijd lekker, beweegt soepel, klapt klein in en heeft veel ruimte aan de onderkant voor spullen..

Wij gaan voor de kinderkamer dover..

3. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Haha wat grappig! Hij kan ook lekker compact worden ingeklapt! Wij zijn voor de zwarte gegaan maar die bruine was ook erg mooi! Waar wil jij bevallen? Ik ben wel benieuwd naar het geboorte huis

4. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is idd onze wens ook.. Ik ben bij de open dag geweest en het ziet er echt heel goed uit! Het kan alleen als je bij je verloskundige blijft en niet door moet naar de gynocoloog want heb is een verplaatste thuis bevalling. Althans zo moet je het zien.. Maar je mag het een uur van te voren ( bij wijze van ) nog aangeven waar je wil bevallen. Maar dichtsbijzijnde is dan goes of terneuzen..

5. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Okee ik wil ook nog wel naar zo een open dag! In principe zou ik nog thuis mogen bevallen omdat wij onder het kanaal wonen maar aangezien wij 3 hoog wonen lijkt het me niet zo slim.. Ik ben nu bezig met kraamzorg aanvragen! Werk jij ook? En hoeveel wil jij blijven werken als de kleine er is?

6. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is wel leuk om eens te kijken hoor. Maar als je nog een keer voor een echo naar vlissingen dan zit je er bijna naast te wachten. Want het is in de zelfde ruimte..

Ooh ja 3 hoog is een beetje moeilijk als er complicaties zijn en je dan ineens nog naar het ziekenhuis moet..

Ik heb zelf voor de provincale gekozen. De doorslag gaf voor mij de ervaring van de vrouw van een collega die in de kinderopvang
    werkt en goeie verhalen had over hun..

Ik werk nu 50 % ivm harde buiken maar straks loopt mijn contract af en blijf ik voorlopig huis moeder tot dat ik het thuis zitten weer beu ben denk ik. Ik heb de luxe dat mijn vriend goed verdiend.. en jij?

7. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Ik heb geen echo in het ziekenhuis gehad maar bij de echo praktijk zeeland!

Mijn contract loopt in september af dus het is nog even afwachten of het verlengd wordt want ik werk nu 5 dagen, soms 6, en ik wil graag 2 dagen dus nog even afwachten..

Ik heb me daar toevallig ook net ingeschreven haha fijn dat jij daar positieve verhalen over hebt gehoord!

8. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hey dames,

@kraamzorg
    die heb ik aangevraagd bij de provinciale kraamzorg.

@babykamer en kinderwagen
    wij hebben babykamer "Ikke" van prenatal hier staan en een mutsy slider kleur groen! We gaan nog een keer in de vakantie bij babydump kijken in Roosendaal

@echo's
    Zijn erg goed en mooi om te zien, we gaan ook nog een pret echo laten maken pas in aug. dus nog even wachten. Ze zijn allemaal in Goes gemaakt bij de verloskundige praktijk.

@bevallen
    Ik kan voor thuis kiezen of ziekenhuis ik weet nog niet wat ik doe.. bijde hebben zijn voor en tegens lijkt mij zo....

@werk
    Ik zit voor een deel in de ziektewed omdat ik last van me rug heb.
    Ik werk 3 uur per dag nu, officieel van af 12 sept. zwangerschap's verlof dus kijken of we het zo lang vol houden... ;)
    Ik heb verder een vast contract dus daar hoef ik me niet druk om te maken, maar ik ga wel minder werken van 21 uur naar 9 uur per week waarschijnlijk.

9. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Leuk zeg. Onze kamer, box en wagen worden in september allemaal gebracht en gemonteerd. We moeten ook nog verven ect vandaar.

Baby dump vind ik echt een aanrader hoor! Mooie zaak en erg vriendelijk personeel die alles super goed uitleggen!

10. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja babydump is idd een aanrader!
    Vriendelijk personeel, veel keuze en van alles wat. Ook hele schattige kleertjes voor weinig!

Ik wilde idd ook nog een pretecho in augustus laten maken. Dat kan dat toch ook 3 of 4 d? Deze moet je dan zelf betalen he?
    Weet je wat het daar in goes kost?

@ johssa

6 dagen werken in de week? Is dat niet heel veel werkt als je zwanger bent?

11. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    @pretecho
    Die laat ik niet in goes maken (zou niet weten waar dat kan)
    Ik doe het in Domburg Pretecho Zeeland Startpagina
    Pakket 1 doen we. kan in 3 en 4d indd.

Je moet het indd zelf betalen maar dat vind ik ook niet erg.

je kunt het ook in vlissingen laten doen meen ik.

@baby kleertje
    ik heb al wat gehaald maar niet te veel ;)

12. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Ja ik moet om de week 1 dag van het weekend werken, dus ik doe 2 zondagen in de maand er bij. Het gaat nu nog goed gelukkig maar daar zal ik wel een keer mee moeten stoppen ja.

Pretecho kan volgens mij alleen in vlissingen en domburg! Van vlissingen heb ik hier een foldertje liggen

13. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mezelf nog niet verdiept in welke echo centrums er zijn..
    Ik zal volgende week eens gaan zoeken!

Ik denk dat elke keer als ik de stad even inloop ik wat mee zal nemen, heb maar een lijstje gemaakt met wat ik moet hebben.
    Wist niet zo goed wat je van welk maat je nodig hebt. Zeker 50 wil je dan niet te veel en ook niet te weinig hebben..

Ik werkte eerst 43 uur per week, was al terug naar 35 uur maar nu zit ik nog maar op 17.5 uur.. En dat voelt ook maar net lekker aan! Dus ik hoop voor je dat je het vol kan houden!

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben niet zwanger maar heb een tweeling van 20 maanden :) wel uit zeeland. Middelburg om precies te zijn haha ben 25 jaar, mag ik ook gezellige meekletsen?

15. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gezellig! Bij deze onze ervarings deskundige ;)

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    :D heb genoeg ervaring met echo's en het adrz goes en vlissingen haha in vlissingen kwam ik vanaf 20 weken minimaal 1x per week en bevallen uiteraard in goes

17. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Zo weekend is weer voorbij.

Me werkdagje zit er al weer op en de boodschapjes zijn binnen.

Afgelopen vrijdag een zwangerschap's fotoshoot gedaan (fotograferen is een hobby van me) als jullie nieuwsgierig zijn naar het resultaat kun je kijken op Portfolio

Zaterdag bij me schoonouders geweest, en doormiddel van een taart verteld dat we een jongen verwachten :D ze vonden het erg leuk. (zie foto de binnenkant was dan blauw)

Zondag lekker een rustige dag gehouden.

Hebben jullie nog wat leuk's gedaan?

Bijgevoegde bestanden:

18. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Wat stil hier...?

Vanmiddag ff de stad in war boodschapjes en kraamcado halen.
    gelukkig is het lekker weer kan ik op de fiets gaan :D

Gister cursus gehad was erg gezellig.

Verder alles goed met mij en baby, met jullie ook?

19. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Wat een leuke taart zeg!! En wat een leuke foto´s in je portfolio!! Vooral de baby foto´s hihi.

Ik ben zaterdag met mijn vriend naar de bios in Antwerpen geweest en zondag naar de afgang van het NL elftal gekeken :) Heb helaas ook weer moeten overgeven van het weekend :(

20. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

@ Kima wat een onwijs leuke taart en het idee zelf is ook super leuk!

Hier van het weekend veel verjaardagen gehad en ook naar die verschrikkelijk slecht wedstrijd gekeken idd:(

Vandaag heerlijk in de tuin gelegen en s'ochtends even naar de stad geweest want bij de wibra hadden ze spuugdoekjes en waskussenhoezen in de aanbieding! Vast een beetje de aanbiedingen in de gaten houden.. Nog 5 weken wachten en dan komt de grote bestelling van baby dump binnen :) Babykamer, kinderwagen etc...
    Sta ik waarschijnljk straks dagen vast in die kamer te dagdromen!

@ Kima Waar ben je de cursus gaan doen?
    @ Johssa Nog steeds zo misselijk? Dat vond ik ook echt het vervelendste van de zwangerschap tot nu toe..
    Hopen dat het snel beter gaat..

Deel Deze Pagina