Ohh dat lijkt me ook zo leuk om het kamertje in te richten! Bij mij komen ze begin september van baby dump, kan niet wachten! En misselijk valt o zich wel mee maar het is nog steeds niet over helaas . Weten jullie of jullie een jongen of een meisje krijgen? En zijn jullie al veel aangekomen? Ik gelukkig nog niks, ik mag ook maar 10kg in totaal van de vk omdat ik overgewicht heb. Ik Krijg bij 30 weken daarom ook een extra echo.
@danique ik volg de cursus bij zwanger totaal in goes. ik heb de wedstrijd ook gezien erg jammer hoor... @babykamer Die is al een eind af bij ons, moet nu alleen de "aankleding" doen en muurdingen. (o.a. kleur verven en planken ophangen enz.) Mijn man werkt in de wegen bouw en had in maart/april de tijd om het samen opnieuw te behangen verven en nieuwe vloer er in te leggen. Nu werkt hij weer vol op dus geen tijd en geen zin. Dus zo doende dat onze babykamer eigenlijk al gebruik's klaar staat op kleine dingetjes na. @aankomen ik ben nou 2 kg aangekomen, ik heb ook overgewicht maar mijn VK hebben er verder niets over gezecht. (ben 1.61 lang en nu 88kg) Groeiecho word ook inprenciepe niet gedaan.
OhOk dan hebben we ongeveer allebei een BMI van +/-32. Ze zeiden tegen mij dat als ik meer dan 10 kilo aankom ik dan naar een dieetiste moet om te voorkomen dat je dan zwangerschapsdiabetes krijgt. Dus ik hoop dat ik zo min mogelijk aan kom
Heey meiden, Over gewicht kan ik niet mee praten. Ik woog voor de zwangerschap 65 kilo bij 1.73 nu 67.5.. Ik vind het bijna jammer dat de 20e weken echo de laatste keer was. ( op de pretecho die nog komt na dan ) Wel moet ik met 28 weken mijn bloed nog een keer laten testen ivm Rehcus C negatief.. Ben benieuwd of dat nog steeds goed is en ik geen antistoffen heb aangemaakt. Ooh heerlijk als de baby kamer al af is, nu dat wij van het weekend de baby kamer helemaal leeg gemaakt hebben kijk ik er elke avond voordat ik ga slapen al even in met de gedachte: dat komt dan daar en dat dan daar.. Ik ga nog lekker van de zon genieten in de tuin. Met mijn gezicht in de schaduw in ieder geval.. Ben toch bang op die zwangerschapsvlekken. Volgende week zaterdag gaan we naar Turkije dus dan lig ik denk ik ook lekker veel in het zwembad en onder de parasol.. Gaan jullie nog op vakantie?
Ohh heerlijk naar Turkije, ik ben vorige week zaterdag terug gekomen na 2 weken Turkije :-D Waar ga je naar toe in Turkije? Ik ben naar Marmaris geweest!
Jaa hij werkt! K ben al 3x naar turkije geweest haha vind het dus super! Jij krijgt dus een jongen, leuk! Mijn gevoel zegt vanaf het begin dat ik ook zoon krijg dus ben benieuwd!
Dat gevoel had ik ook. En heel veel mensen om mij heen ook. Alleen mijn partner dacht dat het een meisje werd.. Dus je hoort ook op het filmpje ( via Gsm) mijn zeggen haha had ik lekker toch gelijk..
Hihi ja leuk he. Wij krijgen ook een zoon er waren meer die een meisje dachten indd. Toen ik zwanger teste zei ik al tegen me man word een jongen. @Vakantie Nee zit er dit jaar niet in voor ons, we hebben ons vakantiegeld in een nieuwe auto gestoken, en die krijgt volgende week nog een onderhoudsbeurt dus kost al genoeg. Nee hoor hopend op goed weer lekker thuis blijven kunnen we klusjes af gaan maken.
Ook lekker hoor een nieuwe auto! Wanneer doen jullie, als je er een doet, een pret echo? Lijkt me zo gaaf om je kind in 3d/4d te zien!
uit me hoofd zit ik rond de 30 weken als ik de pretecho afspraak heb. ze rade dit ook aan zodat je de mooiste beelden krijgt. ik moet zeggen dat ik er wel naar uit kijk die 3d echo, want mijn gewone echo's zijn nu al weer voor bij (aan de ene kant maar goed want dan gaat het goed met mij en beeb ) Dus ja ben heel benieuwt bij de 3d echo.
heey meiden, Wat is het stil hier.. Ben zelf ook druk geweest. Laatste dingetjes regelen voor onze vakantie van volgende week zaterdag. Heb voor de zekerheid nog maar om een soort van reis pilletje gevraagd bij de huisarts. De laatste dingen zijn nu geregeld dus nu hopen dat het snel zaterdag is. Daar is het nu 37 graden lekker hoor of miss niet... Meiden alvast een fijn weekend!
@danique veel plezier! Vandaag eindelijk samen een dagje vrij, we gaan misschien vanmiddag naar babydump ff kijken Voor de rest van de weet staat werken op het programma Voel me gelukkig goed.
Mocht je iets verkeerds eten of kraanwater hebben gedronken in turkije en last van je darmen krijgen, diarree.., helpt dat tegen uitdroging en zorgt dat je toch voldoende mineralen binnenkrijgt! Gelukkig zelf niet nodig gehad
Hoi iedereen! Ik kom ook uit Zeeland, Middelburg. Ik ben nu 10weken en 4dagen zwanger. Het lijkt me leuk om met andere meiden in contact te komen die ook zwanger zijn of al een kindje hebben. Groetjes Rachel
@Rachelll Welkom hier Gezellig, ik hoop dat je tot nu toe een goede zwangerschap hebt en ook blijft is het voor jouw je eerste kindje? @Danieque Het was erg leuk gisteren wat we bij babydump gekocht hebben het volgende: 1x laken voor de wieg 1x deken voor de wieg 2x mandjes voor in commode 1x wippertje 2x setje kledinghangers 1x aankleed kussen hoes Best netjes gebleven he We hebben ook groene verg gekocht voor het kamertje, dus alles is in huis om de babykamer "Gezellig" te maken Vanmiddag een babyfeestje bij de buurvrouw, ben benieuwt wat het is ben er nog nooit naar een geweest. Gisteravond bij film kijken was de kleine lekker bezig met schoppen/bewegen meende zelfs dat ik het voelde toen ik me hand op me buik legde... dus ik zei dat tegen me man dat hij het miss ook kon voelen maar helaas hij leg zijn hand er op 2x nog geschopt en stil... Dus hij kon het niet met zekerheid zeggen. Het was de eerste keer dat ik de baby zo veel gevoeld heb (placenta licht voor) dus dat vond ik wel heel erg leuk Fijn weekend GR.