Misschien leuk om je zelf er bij te zetten? Zo kunnen we het van elkaar een beetje bijhouden. Uitgerekendedatum: 23-10-2012: Kima (25), 1e kindje,Waarschijnlijk Z'huis Afspraken: 16-08-2012: Kima: Pretecho! 11-07-2012: Kima: Controle VK
Dit is mijn eerste zwangerschap dus heel spannend allemaal! Tot nu toe gaat alles goed, ik ben alleen wel heel erg misselijk. Kima wat bedoel je precies met mezelf erbij zetten? Ik ben in ieder geval 15 januari uitgerekend en ik moet 27 juni voor het eerst naar de verloskundige. En hoe gaat het bij jullie? Ik zie dat jullie al druk bezig zijn met shoppen, heerlijk! Wanneer zijn jullie daar ongeveer mee begonnen? Groetjess
@ johssa: Bedankt voor de tip neem ik dan toch voor de zekerheid maar mee!! @ rachell: Welkom! Veel last van ongemakken of valt het reuze mee? @ kima: Wou je hebt je zeker ingehouden.. Maar wel leuk die dingetjes om het helemaal af te maken! Heb je al veel kleertjes gekocht? Groene verf! Erg gaaf!! Ja dat schoppen en dan laten voelen had ik ook steeds, mijn vriend dacht bijna dat ik gek was haha.. Elke keer als hij het wilde voelen stopte die er mee. Toevallig met vaderdag heeft hij het voor het eerst gevoeld! En sindsdien steeds vaker! Maar mijn placenta ligt aan de achterkant. Dus dat schijnt te zorgen dat je het sneller/ eerder voelt.. Dus het wordt echt snel duidelijker!!!
Misschien leuk om je zelf er bij te zetten? Zo kunnen we het van elkaar een beetje bijhouden. Uitgerekendedatum: 23-10-2012: Kima (25), 1e kindje,Waarschijnlijk Z'huis 21-10-2012: Danique ( 27 ) 1e kindje, liefste geboortehuis Afspraken: 16-08-2012: Kima: Pretecho! 11-07-2012: Kima: Controle VK 10-07-2012: Danique: Controle VK 16-08-2012: Danique: Zwangerschapsfotoshoot
Uitgerekendedatum: 21-10-2012: Danique ( 27 ) 1e kindje, liefste geboortehuis 23-10-2012: Kima (25), 1e kindje,Waarschijnlijk Z'huis 27-01-2013: Rachelll 1e kindje Afspraken: 27-06-2012: Rachelle: Controle VK 11-07-2012: Kima: Controle VK 10-07-2012: Danique: Controle VK 16-08-2012: Danique: Zwangerschapsfotoshoot 16-08-2012: Kima: Pretecho! __________________ @rachelll ik heb je er bij gezet zo als je ziet
@Rachelll was je controle oke bij de VK? Hier alles rustig, voel de baby steeds vaker en harder echt supper raar, maar heel erg leuk. Mijn man kan hem nog niet voelen Zo ochtendje werken en dan weekend, ben er aan toe ben best moe...
Heey meiden, Ik ga heerlijk vakantie vieren.. Ik hoop voor jullie dat het hier ook mooi weer is! Groetjes en tot over 8 dagen
@kima - wat leuk dat je de baby voelt!! ik voel en zie nog niks haha bij de verloskundige was alles goed, veel vragen maar ze was echt heel aardig dus dat is fijn. Hoe hebben jullie een keuze gemaakt in de kraamzorg? groetjess
@kraamzorg Ik heb niet echt een keuze hoeven maken, de VK zit in een gebouw waar van alles zit o.a. ook de echo praktijk en een kraamzorg buro. Dus heb ik voor hun gekozen lekker makkelijk alles op 1 plek. We zijn weer bezig geweest met de babykamer, groene strepen op de muren geverfd en kubussen opgehangen. Ik ben er zo blij mee! Verder alles goed hier, de afgelopen dagen met het warme weer hield ik vocht vast in me voeten Vandaag wat meer last van "harde" buiken op bepaalde plekken. Dus lekker een rustige zondag gehouden.
Erg leuk gedaan kima!!! Hoe is het meiden? Wij zijn sinds gisteravond terug maar wat een rotweer is het hier... Groetjes Danique
En hoe vond je Turkije Danique? Ik krijg ook een zoon JEEJ haha vandaag echo gehad.. Ik ben nog maar 19w1d maar volgens de verloskundige en de shl was dat geen probleem alleen de echo mevrouw ( hoe noem je zo iemand ook alweer..) vond het maar raar dat ik zo vroeg kwam.. . Ze kon het hartje niet goed bekijken en het lipje ook niet dus ik moet over 2 weken terug komen. Maar er was volgens shl geen plek over 2 weken. Alleen 19 juli of pas of 6 augustus. Ik heb dus maar voor 19 juli gekozen ook al is dat al volgende week... 6 augustus leek me ook weer te lang duren . Alles zag er gelukkig verder perfect uit en ben ook super trots Hoe gaat het bij jullie?
Leuk ook een jongen!!! Inderdaad al vroeg om te kijken maar wel leuk dat je al veel hebt kunnen zien.. Ik vind echo's nooit erg zijn altijd van die geniet momentjes.. Dus nog een x een extra keer kijken lijkt me niet erg! Ja turkije was heerlijk, lekker weer en een prima hotel!! Groetjes
Goed zo! Toch ook een rare gedachte vond ik, voorlopig de laatste keer met zijn tweeën op vakantie! Ik vind het ook niet erg hoor weer een echo! Maar ik vind die vrouw in goes niet zo.. Ze zei ook zo heel lullig waarom we nu al kwamen en dat ze iemand als mij pas bij 21 weken zou laten komen. Omdat ik best stevig ben is het al lastiger om te zien ofzo maar ja toen ik die afspraak maakte was er later geen plek dus hopelijk ziet ze volgende week wel alles goed!
Hey meiden, welkom terug danique! Leuk johssa een jongen! We hebben echt een jongen's club Wel raar dat je zulke reactie's krijgt bij de echo. Ik ben ook te zwaar voor me lengte (1.61m 85kg) maar ze konden alles prima zien bij 20w en 2 d. Probeer het maar van je af te zetten, en van de echo's te genieten. Hier alles oke, gister avond ging hij weer flink te keer. Ik ga maandag naar het z'huis voor te testen op suiker, is standaart omdat ik al te zwaar was voor dat ik zwanger was heb ik een verhoogd risico. Nou moet ik dus 3x op 1 dag bloed laten prikken nou ik niet zo van dus hopelijk is het goed. verder heb ik nu 3 weken vakantie, we gaan niet weg dus hopelijk werk het weer de komende weken mee...
Uitgerekende datum: 21-10-2012: Danique (27) 1e kindje, liefste geboortehuis 23-10-2012: Kima (25), 1e kindje,Waarschijnlijk Z'huis 27-01-2013: Rachelll 1e kindje 00-00-201?: Johssa (24) 1e kindje Afspraken: 19-07-2012: Johssa: Echo 02-08-2012: Kima: controle VK 16-08-2012: Danique: Zwangerschapsfotoshoot 16-08-2012: Kima: Pretecho!
Balen dat je eerste vakantie zulk pokke weer is zeg... Zooo leuk hè, om hem te voelen trappelen) Voor de lijst, ik ben 3 december uitgerekend! En ik hoop echt dat hij niet op 5dec komt! Lijkt me niet leuk om dan jarig zijn maar goed. Ik moet pas in week 26 weer bloed laten prikken voor me suiker!
Heey meiden, Wist niet eens dat ze je bloed zo goed in de gaten hielden. Is dat voor zwangerschaps suiker? Ik moet volgende week nog een keer bloed prikken maar dat is voor RHesus neg bloed. Kijken of ik nog geen antistoffen aanmaak. Ik heb alleen gehad dat ik tot 2x toe flauw viel tijdens het prikken sinds ik zwanger ben.. Kennen jullie dat ook?? @ Johssa: Dat was idd het idee om nog een keer op vakantie te gaan zonder kleine baby. @ kima: Echt balen dat je idd nu vakantie hebt, het is weer blijft slecht geloof ik! Hebben jullie dat trouwens ook dat slecht slapen s'nachts? Ik heb al een week nachtmerries en vaak wakker liggen.. De vk zei dat het wel bij deze tijd hoorde maar het is echt zuur.. We hebben maandag trouwens de kinderkamer, wagen, box etc binnen gekregen.. Kamertje is helemaal klaar! Zooo in love... Ik kijk elke dag er zeker een paar keer in! Het maakt het zo echt nu
Heey, Ja bij mij is dat voor zwangerschap suiker ja! En dat flauwvallen herken ik niet.. Ohh wat leuk dat je kamertje binnen is!! Bij ons zijn mijn vriend en schoonvader druk bezig met verven en dan moet ik nog tot september wachten tot het binnenkomt! ik wil het nu! Haha. Jij had het ook van de baby dump toch? Is het goed bevallen?