Ik wil trouwens nog een leuke muur sticker. Hebben jullie die ook? Ik vind woezel en pip zooo leuk. Van de week daar ook een muziek mobiel van gekocht.
Leuk he dat je kamertje af is, bij mij is hij ook af maar staat hij momenteel nog voller met andere spullen omdat we de laatste kamer nieuwe laminaat aan het leggen zijn. Dus hopelijk over 2 dagen dat die zooi weer weg is uit de babykamer, vind het eigenlijk maar niets dat het daar staat.... ik heb geen muur stikker maar 3 groene banen op de muur bij de commode, stikkers zijn indd erg leuk maar komt niet mooi uit in ons kleine kamertje, dus daarom toch niet meer voor gekozen. Ik heb afgelopen maandag ook getest op suiker. 1x nugter bloed prikken 1x 2 uur na het ontbijt vingerprikje 1x 2 uur na de lunche vingerprikje hopelijk heb ik geen zwangerschap's suiker. toen ik de eerste keer bij de VK kwam, zeiden ze gelijk dat ik rond week 26 dat moest laten testen omdat ik al te zwaar was voor mijn lengte (85kg 1.61m) dus zo doende... ben ik een "risico groep" flauwvallen met bloedprikken, dat niet word er altijd beetje naar van hou zo ie zo al niet van prikken in welke vorm dan ook dus ja... slecht slapen heb ik op zich nog niet echt, lig alleen niet echt lekker mis het buikslapen heel erg dromen heb ik nog maar 1x gehad en die was best leuk. ik was me kindje in bad aan het doen eerst tummy-tub en toen op en eens in badje mocht ik de haartjes en lijf gaan wassen kon ik niet bij de flessen stonden te ver weg maar durfde de baby natuurlijk niet los te laten... hihi dus iemand gaf het even aan. wat mij van de week op viel is me banner, die stond toen op nog 100dagen! ik dacht jeetje nog maar 100 dat is weinig... maar dan denk je verder dat is nog 3 mnd valt toch weer mee.... hihi ik vond het gewoon raar staan denk ik. Ik voel me gelukkig prima, heb wel vaak last van harde buiken tussen me borsten en navel gedeelte zeg maar, heb ik al als ik een glas naar de keuken breng was niet zo'n probleem volgens VK zo zolang het maar nie tin rust was... en onder de navel...
Hey meiden, Mag ik ook meekletsen? Sinds 5 jaar woon ik in Middelburg en mijn zoontje is bijna 3 jaar. Wij kunnen alleen zwanger raken via ICSI en in september begin in weer met hormonen spuiten voor een 2e kindje. Ik ken na ruim 5 jaar wel wat meiden, maar vaak genoeg zit ik me te vervelen, dus altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen!
Hoop dat het snel raak is bij jullie dan Ginny! Ik heb vanmiddag weer een echo en ben weer zenuwachtig brrr
Zo echo ook weer gehad, wat heb ik toch een mooi mannetje in mijn buik haha. Ik kan nog steeds niet bevatten af en toe dat er zo iets in je buik groeit hoor! Ik had deze keer echt een super aardig dame uit Breda, hele leuke vrouw! Kreeg ook 10 echo foto´s mee hihi helemaal top!
Zo vandaag naar Ikea geweest boven laminaat vloer afgemaakt en kamer weer ingeruimd. Nu is de babykamer weer "leeg" zo als hij hoort, kreeg er toch een beetje de kriebels van dat hij helemaal vol stond met extra kasten enz.. wat niet in een babykamer thuis hoort. (was toch maar 2 dagen) Hoezo last van nesteldrang hihi
en iedereen op het stand geweest of nog gewerkt? ik niet hoor heb lekker vrij doe thuis rustig aan met dit weer.
Het is maar rustig hier Ik moet helaas gewoon werken en van het weekend wordt het rot weer zeggen ze dus dan helaas ook geen kans om naar het strand te gaan! Ik ben nog een beetje aan het balen!! 2 maanden voor mijn verlof loopt mijn contract af en ik zou nu een contract voor onbepaalde tijd krijgen maarrr.. die krijg ik natuurlijk niet.... mag uiteraardddddddddd weer terug komen na me verlof want 'ik ben zo goeeeed' .. tuurlijk.. grr eikels... zo
Heey meiden, Laatste tijd erg druk geweest om wat te schrijven! Het is idd rustig hier Wat een rot nieuws johssa, dat ze dat gewoon nog kunnen maken he.. Bij mij wilde ze het ook doen en toen ben ik eerst naar het juridsch loket geweest want als je zwanger bent kunnen ze dat soort dingen nameljk soms helemaal niet.. Voordat je iets tekend zou ik daar eerst even langs gaan!! Hoe is het verder met jullie? Nog lekkere druk bewegende mannetjes?? Hier wel hoor.. Vandaag op controle geweest en ik weet nu welk deel waar zit. Er leuk mijn vriend heeft zelfs zn hoofd gevoeld/vast gehad. Ik durfde niet Tot snel.. Groetjes!!
Hoihoi, Ik wou even zeggen dat wij een dochtertje verwachten!! Verder gaat alles goed, vandaag heerlijk van het weer genoten. Grappig dat jullie allemaal een zoon verwachten Groetjes!!
Hoii @Danique: Wat leuk zeg, dat je vriend z'n hoofd heeft gevoeld! Lijkt mij ook eng hoor haha! Ja, ik kan wel langs het juridisch loket gaan en stappen ondernemen, maar dan hoef ik denk ik zoiezo niet terug te komen. Mijn werkgever is niet zo fijn wat dat betreft en geeft het liefst niemand een vast contract en weet altijd wel wat te verzinnen waardoor je er 3 maanden tussen uit moet... Ik doe ook ongeschoold werk dus in principe kan die zo een nieuw blik open personeel open trekken of bij de gemeente mensen van zo een reintergratie project voor hem laten werken ( gebeurt ook al wel hoor ). @ Rachel: Fijn dat alles goed gaat en wat leuk, een meid! Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor meisje echt zoveeeeeel leuke kleertjes zie en voor jongens vind ik het nogal tegen vallen zegmaar Vandaag had ik weer controle bij de verloskundige! Heb hier ook even mijn beklag gedaan over de echoscopiste die bij mij met 19 weken een echo heeft gedaan. Zij zei dat ik te dik ben en dat ze niet alles goed kon zien. Volgens mijn verloskundige is dit echt onzin en ligt dit aan apparatuur waarmee hun werken, is verouderd. Is het ziekenhuis is alles nieuwer en hoort ze nooit zulke dingen. Ze was zoiezo al niet te spreken over deze dame en het shl zelf en hun zitten te denken om voortaan iedereen naar het ziekenhuis te sturen voor een echo! Maar goed met de baby was gelukkig alles dik in orde! Hij groeit netjes binnen de lijntjes en ik voel hem ook lekker trappelen hihi. Ohh en ik ben 3 kilo AFGEVALLEN!! Wow ) Ik was eerst 2 kilo er bij! Dus ik zit alweer 1 kilo onder mijn start gewicht haha vond ik wel grappig !
hoi allemaal, hier alles goed. heb zin in volgende week dan hebben we de pretecho! ik voel de kleine goed, niet kwa schoppen of zo maar hij duwt meer en dan heb ik acht een rare harde bult. echt grappig om te zien hihi
Hoi dames, Alles goed? Hier wel hoor, gaat snel he de tijd... nog 2 mnd en dan zijn we mama! Ik heb dingen waar ik naar toe leef ik heb nog volgende de pret echo, onze 1 jarige huwelijk 25 aug. en 2 bruiloft-feesten in sept. en krijg ik ook verlof in sept. 3 okt is me broer nog jarig dus leef van moment naar moment. En dan is het voor mij zo eind Oktober! Aan de ene kant kan ik niet wachten tot hij er is, maar aan de andere kant geniet ik vol op van de duwen, schopjes en dat me buik zulke rare vormen kan hebben Ik denk dat ik het straks wel zou gaan missen. Voor me man word het ook steeds echter, gister nog over gepraat "je kunt het je niet voor stellen hoe ons leven straks verandert" hij is ook zo benieuwt. En heeft erg veel zin in de pret echt kan hij zijn zoon zien
Heey allemaal, Leuk weer om het allemaal te lezen! Grappig Kima dat jij dat ook hebt, mijn buik ziet er soms zo raar uit.. Met heuvels en kuilen. Dan is hij zijn bil in de lucht aan het gooien of dan trekt hij zijn knieen weer op.. Te leuk idd! Wat je zegt over 2 maanden dan kan het al gebeurt zijn. Genieten van elk moment is zeker een goed idee!!!! Hoe houden jullie het vol met de warmte nu? Ik kon turkije prima aan maar hier wordt het steeds zwaarder heb ik het idee.. Miss ook omdat we nu verder zwanger zijn dat kan natuurlijk! Tot snel weer meiden! Veel plezier met de komende echo's !!!!! Danique
Hallo dames, Ik heb even jullie gesprekken gelezen! Ik kom zelf uit omgeving Vlissingen! En ben nog niet zwanger maar zijn wel bezig
Hoi allemaal, Nou hier de 3D echo gehad, hij werkte natuurlijk niet mee Dus 7 sept terug. Vorige week ook groei echo gehad volgende week weer eentje. Voor de rest gaat het goed, heb wel last van moeheid en rug... rusteloze benen en vocht vast houden maar gelukkig is het niet zo warm dat scheelt een hoop! Hoe is het met jullie?