Kom jij ook uit Zeeland?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kima, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Uitgerekende datum:

21-10-2012: Danique (27) 1e kindje, liefste geboortehuis
    23-10-2012: Kima (25), 1e kindje,Waarschijnlijk Z'huis
    27-01-2013: Rachelll 1e kindje
    00-00-201?: Johssa (24) 1e kindje

Afspraken:

19-07-2012: Johssa: Echo
    02-08-2012: Kima: controle VK
    16-08-2012: Danique: Zwangerschapsfotoshoot
    16-08-2012: Kima: Pretecho!
    30-08-2012: Kima: Controle VK
    04-09-2012: Kima: Groei-echo
    07-09-2012: Kima: Pretecho

Zo het lijstje weer naar voren gehaald.
    Hey Danique hoe was je foto schoot?

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi zwangere zeeuwse mama's

Eigenlijk mag ik niet mee schrijven in dit topic, want ik ben al 9 maanden de trotse moeder van mijn zoontje Max. Ik woon in Kapelle, ben 22 jaar en vond het zo leuk om te lezen dat hier ook zeeuwse meiden meeschreven. Allemaal een fijne zwangerschap toegewenst!

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Is dat Annemiek ofzo? Dat is echt een h.eks.. ik heb mijn SEO daarom express in Vlissingen laten doen. EN beklag gedaan bij de VK.. die zou het meenemen in bespreking..

4. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Volgens mij wel ja!! Ik heb het ook tegen de vk gezegd en die was boos! Ik was ook zeker niet de eerste die over haar klaagde!

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou, tis dat ik niet meer om echo's hoef.. maar van mij hoeft ze er niet te blijven :p

6. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hoi dames!

Hier nog een mama uit Vlissingen. Zit momenteel met nogal dingetjes. Heb al 2 kids en ik heb nogal last van mijn hormonen. Krijg consultatiebureau op bezoek, in verband met verhuizing naar Vlissingen. En ik willllllll geen consultatiebureau :D Echt heerlijke ervaringen in mijn vorige stad.

Maak me overal zo druk om... Doe ik "altijd" wanneer ik zwanger ben.

Heeft 1 van jullie ervaring met de verloskundigenpraktijk Vlissingen en/of consultatiebureau voor een ander kindje?

7. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Welkom mamavanK

Ik kan je geen antwoord op je vragen geven.

Maar ik wil je wel veel suc6 wensen en gefeliciteerd met je zwangerschap.

8. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Hoe gaat het met julle?

9. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels bevallen van onze Zoon Stef op 7 Oktober.

Hoe is het met jullie?

10. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Wow gefeliciteerd! Hoe is het met jou en je zoon? Hoe ging je bevalling? En waar ben je bevallen? Super joh!!!

Hier gaat alles prima! Nog 2 weken en 1 dag werken hihi.

11. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hier mijn verhaal (probeer het kort te houden )

Vrijdag 28 september naar Voor het eerst naar de Gyn geweest omdat ik was overgedragen door de VK.
    Hij bevestigde dat kindje indd groot is maar was niet raar, in overleg zou ik nog een suikertest laten doen. Volgende weet terug komen en dan verder bespreken.

Vrijdag 5 Oktober, Weer naar de Gyn.
    Bloeddruk was nu hoger geworden, en me suiker test was iets verhoogd.
    Hier was hij niet erg blij mee dus ik moest gelijk bloed laten prikken, urine inleveren en een CTG scan laten doen.
    Ik zou daarna gelijk uitslag krijgen op de kraamafdeling (omdat daar de CTG scan's gemaakt worden)

Gelukkig mocht ik toch naar huis, de volgende afspraken werden voor mij gemaakt:
    Maandag 8 Oktober controle bij de Gyn
    Dinsdag 9 Oktober inleiden om 8:00uur melden

Zo dat was duidelijke taal!

Zaterdag 6 Oktober voelde ik minder leven dus hebben het ziekenhuis gebeld, we mochten langs komen voor CTG scan alles was gelukkig goed maar me bloeddruk nog steeds aan de hoge kant.
    We hebben toen afgesproken om Zondag 7 Oktober ook langs te komen om 11:00uur voor CTG scan voor de zekerheid.

Zondag 7 Oktober
    Net uit bed kregen we telefoon, was het ziekenhuis.
    U heeft een afspraak voor vandaag voor CTG maar als u wilt kunnen we ook inleiden want dinsdag word het al erg druk... Wat Dat nieuws hadden we niet op gerekend!
    Nou ja dat is prima!

Pff wij onwennig naar het ziekenhuis toe dat snap je...
    11:00 waren we er.
    CTG nog gedaan, alles uitgelegd gekregen en toen maar beginnen.
    Eerst zijn de vliezen gebroken, na een half uurtje kreeg ik een infuus met weeën opwekkers.
    Tot 5 cm heb ik ze weg kunnen puffen, goed beheerst kreeg er zelf een compliment over
    Daarna werd het te heftig dus heb ik pijnmedicatie gehad wat 4 uur zou werken...
    Nou na 1 uurtje was het al weer uit gewerkt bij me maar had wel even kunnen rusten/ontspannen daardoor dus was ik al wel een eind opgeschoten.
    Ik heb weeën opgevangen op een skippybal wat echt heerlijk ontspannen was en in bed...
    De laatste cm was een hel! Heel erg heftig en intens beleeft.

Toen was het tijd om te persen, kon maar geen goede houding vinden verschillende dingen geprobeerd en uit eindelijk uitgekomen op de baarkruk omdat ik toen een goed stevige onder grond had.
    Uiteindelijk (ik weet niet meer hoe en waarom) toch weet terug op bed gekomen, na 1 uur en 10 min per weeën een knip en een flinke duw op me buik van de zuster bevallen van onze zoon Stef.

Ik mis soms sommige stukken dit komt door de pijnstilling die ik eerder gehad had. Bijwerking duf/suf heid.

We zijn dinsdag eind de ochtend naar huis gegaan want Stef moest nog gecontroleerd worden op suiker dus werd vaker per dag geprikt.

Nu eenmaal thuis gaat alles goed, heel erg wennen maar zo fijn dat hij er is.
    Na een schone broek en zijn fles is het een zeer tevreden mannetje.
    Ik knap ook per dag op, hechtingen herstellen goed, me rug gaat steeds minder zeer doen en de stuwing is een beetje onder controle met ijskompressen.

Nu heerlijk aan het genieten van mijn eigen gezinnetje.

12. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Zo jeetje dat was nog wel wat! Wel leuk dat je ineens eerder ingeleid werd hihi. Gefeliciteerd hoor super leuk!

13. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig wat een verhaal!!

Dat is wel even anders dan dat je je had voorgesteld!
    Geniet van je kleine frummel!!

Groetjes

14. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    En bij jou al wat danique?

15. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Het heeft even geduurd maar op dinsdag 23 oktober zijn we na een bevalling van 14.5 uur de gelukkige ouders geworden van Jaimy!

Het was een zware bevalling omdat hij een sterrenkijkertje was en dus gehaald is met een vacuumpomp. Maar nu gaat alles goed en raken we al aardig aan elkaar gewent!

Groetjes

16. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland

Van Harte Gefeliciteerd met jullie Jaimy.
    Geniet er van!

Deel Deze Pagina