Kom jij wel eens op een chatsite?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

misschien een domme vraag maar waar hebben jullie het over dan op de chat.
    Ik heb ook wel eens op tmf chat gezeten toen ik wat jonger was, maar het meeste ging over sex dus was snel weer uit gekeken.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Momenteel niet, alhoewel ik chat af en toe ff op Sonja Bakker forum... Vroeger deed ik het wel, zag toen de lol er nog van in nu vind ik er geen zak aan, ik gebruik alleen de chatbox op mijn Facebook maar dat is ook met bekende en dan op msn ook alleen met bekende ..

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    heel af en toe, maar dan alleen op een chat met 'lotgenoten' . Niet op chatboxen zonder onderwerp zeg maar... ;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ook nooit, heb er ook geen behoefte aan.

Zat "vroeger" idd wel eens op zo'n chat van 538 maar binnen 2 tellen kwamen er al 10 geile mannen je inbox in. Heel irri. Ging toen maar onder mannen namen chatten :D

5. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    In de periode dat ik net gescheiden was, en savonds alleen thuis was en niet weg kon omdat de kinderen boven lagen te slapen, deed ik het wel. Enkel als tijdsverdrijf en om wat lol te hebben, en beslist niet voor serieuze zaken want daar stond m'n hoofd niet naar. En inderdaad 9 van de 10 mannen wilde meer, maar ik had m'n privé altijd dicht dus jammer voor die mannen.
    De ironie wil wel dat ik m'n huidige partner (en sinds bijna 2 jaar man) daar wel heb leren kennen :D

6. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik heb 2 goeie vrienden (ja mannelijk;)) ontmoet via een chatsite. Heb er nu na 4 jaar nog contact mee, en nee het zijn geen vieze mannetjes:p

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ook in de kroeg zitten wel eens hele vieze en dan vaak ook dronken mannetjes. enig voordeel bij een chatbox is, dat je veilig achter je computerscherm zit en dat je niet ongewenst gehijg in je nek voelt of misschien nog erger.
    En je kunt gewoon de computer uitzetten als het je niet bevalt.

8. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik bedoelde meer dat een kroeg of een terras of weet ik veel wat, een stukje socialer is dan een chatroom. Er zitten gewoon veel mannen in chatrooms die niet veel goeds van plan zijn. Maar inderdaad je kunt je computer uitdoen als iets je niet bevalt ;).

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Vroeger voor de gein wel gedaan. Samen met een vriendin. Maar nu nooit meer.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wanneer je daar komt voor ´de gezelligheid´ waar praat je dan over als ik vragen mag?

11. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Nee ik chat nooit eigenlijk.
    Ik heb ook geen hyves.
    Zit vaak hier op ZP of gewoon echt bezoek.

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee ik vind chatten saai en ik heb toen al gemerkt dat er meerendeels vieze mannetjes op komen dan gewoon serieuze kwebbelkonten

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Vroeger wel, toen was ik 15 ofzo. Toen hadden we met mn klas een eigen chatroom, was super leuk. Maar nu nooit meer.

14. Skye

Skye Niet meer actief

Nou, ik heb het voor de grap nog wel eens gedaan, maar je krijgt alleen maar contact met op sex beruste mannen! Om gek van te worden!!!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mannen....................pffff...

Anyway...ik chat alleen via msn, maar dat doe ik ook zowat nooit

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha tmf en ilse chat waren hot!!

Hier ook nooit.

17. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    haha ja klopt!!:D

18. wannie

wannie Niet meer actief

Ik vond het altijd wel leuk om de chatsites op te gaan en dan de boel op stelten te zetten zonder een verkeerd woord te gebruiken:D
    Zo grappig hoe mensen dan te keer gaan:p

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik kom ook nooit op een chatsite.
    Ik heb ook geen Hyves/facebook/twitter of wat er ook is op het net. Ik kom alleen op ZP
    Ik heb MSN met misschien een paar vrienden en fam.leden, maar ik ben altijd off-line.
    Ik heb een antieke mobiel waar ik mee kan bellen en sms-en en dat is voldoende voor mij.

20. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Phoe, als ik mijn bericht terug zie, dan lijkt ik wel een oude dame (en ik ben maar 24).

Deel Deze Pagina