Hallo, Ik zag dat er ook al een topic was voor meisjesnamen. En ik hoor iedereen maar zeggen dat ze al leuke jongensnamen in gedachte hebben, maar bij ons is het andersom. Ik wind er geen doekjes om, als het bij ons een meisje wordt, noemen we haar Indy. Maar een leuke jongensnaam kunnen we maar niet vinden. Onze oudste dochter heet Tess, dus het moet een naam zijn die daar ook een beetje bij past. We houden vooral van korte namen. Liefst niet Nederlands. Dus geen Bart, Bram en Teun. Persoonlijk houden we daar niet zo van. Ikzelf vind Finn erg leuk, maar mijn partner weer niet, dus wie weet kunnen jullie ons helpen. Kom maar op met coole jongensnamen. Groetjes, Linda
Hoi Linda, ikzelf vind Kai een hele mooie jongensnaam. Die past ook wel bij jou criteria maar of je hem mooi vindt is een tweede uiteraard. Veel succes met het vinden van een mooie naam!
Ik lees eventjes mee, want over een jongensnaam zijn we het nog nooit eens geworden. We waren daarom ook blij dat het meiden waren.
ik vond kai ook heel leuk tot ik hoorde dat de nieuwe hond van mijn tante zo heet! ja dan valt ie natuurlijk meteen af.Vind Noah en Luca ook leuk alleen hoor je die al zoveel dat is dan wel weer jammer!
God ik ben al blij dat wij eruit gekomen zijn zeg . Ik had wel wat leuke 'ander soortige' namen op mijn lijstje, zoals Luca, Mika, Raven, Ravi, Jay. maar mijn wederhelft bleek een nogal moeilijk mannetje wat de naam betreft , dus dat is niks geworden bij ons. Misschien heb je er wat aan
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ja er staan wel een aantal leuke tussen. Het enige lastige is dat ik zelf op een kinderdagverblijf werk en daar al heel veel namen tegen kom. En ik wil gewoon geen naam die al op het kinderdagverblijf voorkomt, omdat ik dan al een beeld van zo'n kind heb. Ja ik weet het, ik ben lastig, maar ja, het moet toch wel helemaal naar je zin zijn. Wij zoeken nog rustig verder. Maar wie nog meer namen weet, laat het maar horen. Groetjes, Linda
Hihihihi, dat heb ik nou ook. En het moeilijke is dat mijn man en ik wat jongensnamen betreft niet op één lijn zitten. Grrrrrr. . . hopeloos. Meidennamen geen probleem.
Luc Luca Levi Noah Jarne Jarno Nino Mika Senne Jesse Maiko Nino Bjarne Milan Sem Sven Lars Twan Nathan Liam Dylan Délano Dylano Tobias Wouter Mats Jari Owen Cas Jayden Jens Jorrit Karst Quinten Tycho Sep Damian Floris Collin Jules Yves Loïc Sylvain Julian Juliën Ik heb zomaar willekeurig wat namen opgezocht, mischien staat er iets tussen! Groetjes Annemarie mama van Janelle & Juliën