Hoi Ik spiek hier ook even mee we hebben wel eens meisjes naam maar een jongens naam vinden we heel erg moeilijk en heb hier al mooie voorbij zien komen.
hoi wat vind je van kyenzo- rocky -yilmaz-emir-yavuz-diego-dalivio-tristan enz enz enz groetjes anita
Kyle Jamie Brad Jason Ryan Chad Tristan Damian Danny Thomas Collin Connor Trevor Julian Jayden :-k dat was het wel geloof ik Liefs Angela.
Er staan wel een paar namen tussen die ook op mijn lijstje staan, maar mijn man is er nog niet van overtuigd.
ik vindt seth wel leuk en tiago (ik heb geen idee waar de naam vandaan komt maar een jongen uit mijn klas heette zo)
Uiteraard Melvyn, Joey en Royce hahaha of: Denley Diego Nathan Kevin Mitch(ell) Tygo www.babynamesworld.com Daar staan ook heel veel namen, kan je gewoon kiezen uit verschillende opties, moet er een bepaalde letter in, uit een bepaald land, voor een meid of een knul. erg leuk! Liefs Wendy
Ik vind Valentijn een hele leuke naam! Alleen vriendje vind het niks Weet ook niet of het in jullie kringetje past. Eigenlijk toch best een nederlandse naam, maar ik vindt Tess, Indy en/of Valentijn wel heel mooi bij elkaar passen! Voor de rest zou ik het niet weten. Jongens naam is bij ons ook een crime!
Jeetje wat een hoop antwoorden. Bedankt! Er staan wel leuke tussen, maar ik heb nog steeds niet zoiets van Yes dat is hem. En echt heel veel van de namen die voorbij zijn gekomen, hebben wij dus op het kinderdagverblijf. Ik ga op kantoor werken, hahaha. Nou, ik denk dat ik nog maar even wacht tot ik weet wat het wordt. Dat willen we namelijk wel graag weten. En dan gaan we dan wel verder zoeken. Maar als jullie nog leuke namen weten, zijn ze hartstikke welkom. Groetjes, Linda
Hier nog een paar: Pepijn (zo heet ons zoontje ) Hugo Daan Guus Tygo Joep Stijn Bink Het is wel duidelijk denk ik dat ik van kort en duidelijk hou.