Tips/uitjes omgeving Hellendoorn

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nicky12, 4 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicky12

nicky12 Lid

21 sep 2014
    30
    1
    8
    NULL
    NULL
    In de vakantie gaan we met onze dochter van 4 een paar dagen naar Hellendoorn. We gaan uiteraard naar het pretpark maar zullen nog wat dagen daar in de buurt zijn.

Iemand leuke tips voor activiteiten met een 4 jarige in de omgeving? En waar je evt leuk kan shoppen? of een goed restaurant?

Bedankt alvast

2. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Het Avonturenpark is erg leuk! In Nijverdal is Ballorig, een grote speeltuin. Ook heeft Nijverdal wel een leuk centrum.
    Als je iets verder wilt rijden zou ik zeker een zonnig dagje Giethoorn aanraden. Met een fluisterbootje door het prachtige dorpje en over het meer, heerlijk!

De dichtstbijzijnde stad is Almelo, daar kun je prima shoppen (al vind ik persoonlijk Enschede veel leuker, maar weet niet of je wat verder wilt rijden).

Lekker eten kun je bij Nielz in Almelo. Wat ook leuk is, is naar Vue bioscoop in Deventer. Daar zit een goed restaurant bij met een indoor speeltuin.

Fijne vakantie!

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.927
    113
    Vrouw
    Dondertman in Holten en Flierefluiter in Raalte, allebei een kinderboerderij met grote speeltuin. De laatste heeft ook een zwembad volgens mij.
    Op de Holterberg (Sallandse heuvelrug) kun je ook van alles doen. Aan de kant van Nijverdal is er een wandelroute uitgezet met op de route speel mogelijkheden.
    De Waarbeek, Apenheul, Julianatoren zijn ook dichtbij.
    Deventer en Zwolle zijn leuke steden, Almelo, Hengelo en Enschede vind ik persoonlijke geen gezellige steden.

Veel plezier!

4. nicky12

nicky12 Lid

21 sep 2014
    30
    1
    8
    NULL
    NULL
    Super, hier kunnen we wat mee! Dankjewel

Ik hoorde dat Hellendoorn een beetje te vergelijken is met de Julianatoren qua grootte, klopt dit? Ivm wel of geen buggy meenemen

5. nicky12

nicky12 Lid

21 sep 2014
    30
    1
    8
    NULL
    NULL
    Het wordt slecht weer zie ik net

Toevallig ook nog binnen tips? Ik hoorde dat zwembad de scheg ook leuk is?

6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.927
    113
    Vrouw
    Scheg is idd leuk, alhoewel ik er al jaaaaaaren niet meer ben geweest, dus geen idee hoe het er nu bij staat.
    Ik ben nog nooit in Julianatoren geweest, maar met zulke uitjes neem ik voor mijn bijna 4 jarige niet een buggy mee.
    Deventer heeft een speelgoedmuseum (geen ervaring mee).

7. nicky12

nicky12 Lid

21 sep 2014
    30
    1
    8
    NULL
    NULL
    Oke dankjewel! Denk dat het ook een dagje zwemmen wordt dan

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Scheg is zeker leuk maar wel enorm druk!

Kinderboederij dondertman in holten is erg leuk.

Qua winkelen vind ik enschede leuk maar hengelo is ook best leuk

De sallandse heuvel schijnt lekker te zijn wokken. Gaan volgende week heen dus weet het nog niet

In duitsland heb je nordhorn ook erg leuk! De dierentuin raad ik aan is erg leuk en betaalbaar.

9. nicky12

nicky12 Lid

21 sep 2014
    30
    1
    8
    NULL
    NULL
    Inmiddels zijn we weer terug uit Hellendoorn!

We zijn naar het speelgoed museum in Deventer en zwembad de Scheg geweest, super leuk!

En hebben ook heerlijk gegeten bij de Sallandse Berg in Nijverdal.

Dankjewel allemaal voor de tips!

Deedee91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina