Kom maar op met die huilbui

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 22 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Jaaa ik heb dit ook, zeker in bepaalde periodes van de maand. Dan moet het er gewoon even lekker uit.
    lekker met zo'n romantisch drama, of onder de douche, dan spoelen de tranen meteen weg.
    of soms als ik in de auto zit en bepaalde muziek aan heb. dan komen de tranen ook wel eens.

maar ik huil sowieso heel snel en makkelijk...

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Dit zou ik dus geschreven kunnen hebben!

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik zou het wel willen, maar ik kan het niet. Het blijft bij een trillende onderlip.

4. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik mocht er gisteravond weer aan geloven. En érg dat ik het achteraf vond, want mijn vriend kwam halfblind thuis met een blauw oog van het voetballen.
    En hij heeft op de bank heel geduldig mijn verhaal en gehuil aan gehoord.:oops:

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    De week voor ik ongesteld word jank ik om ALLES. Als ik op mijn werk een ziek kindje zie, janken. Als ik een verdrietig verhaal lees of liedje hoor: janken.
    Pfff dat is het enige voordeel aan pcos, ik word maar een paar keer per jaar ongesteld. Moet er niet aan denken dat ik elke maand zo'n week heb!

Bevallingsverhalen op tv of in een boek zijn ook wel eens goed voor tranen. Ik kijk zelf positief terug op mijn gecompliceerde bevalling, en als ik dan van mensen hoor hoe vlotter hun 2e of 3e bevalling verliep denk ik wel eens "zou mijn 2e bevalling de droombevalling zijn geweest die ik me voorstelde de eerste keer"? Dan moet ik ook wel even wat wegslikken, want die 2e bevalling gaat er niet komen.

En uit frustratie kan ik ook vaak janken, ik heb een slaapstoornis waardoor ik meerdere dagen per week zo brak, gammel en moe ben als in mijn kraamtijd. ZO frustrerend als je uren wakker ligt, wetende dat de dag erop !**:& wordt.

6. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hahaha zo herkenbaar!! Dat zegt de mijne ook altijd

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee, ik huil echt nooit meer. Ben het huilen verleerd in de loop der jaren.

wil niet zeggen trouwens dat erge dingen die gebeuren me niks doen, maar huilen doe ik er niet meer om.

Deel Deze Pagina