Ik zweer bij de Wii gewoon omdat je ook aktief bent bij deze spelcomputer. Als je erg mooi beeld wilt raad ik de playstation aan
Ik lees ook ff mee, want ik zit ook echt met hetzelfde! Wil mijn vriend iets kado doen maar welke moet je dan in godsnaam kiezen haha
Ik doe mijn vriendje vandaag een PS3 kado. Mijn keuze is daarop gevallen omdat er een blueray speler bijzit. HIj heeft mij laatst zon mega scherm kado gedaan full HD, dus de blue ray films moeten dadelijk van scherm afspatten Spelletjes spelen we soms, en je kan als PS3 eigenaar inloggen op gratis internet waarbij je allemaal spelletjes aangeboden krijgt. Dus de keuze was niet zo moeilijk hier.
Wij hebben de playstation 3. T voordeel is dat daar een blueray speler in zit. We hebben ook een full hd tv en dat kijkt echt prachtig! T kost ff wat maar dan heb je ook wat!
wij hebben hier een ps3 een WII een ds en een psp.mijn vriend vind het heerlijk om te gamen en ik ook.mijn broertje heeft een xbox maar dat vind ik persoonlijk niets.
wij hebben een nintendo ds, psp, xbox 360.. maar mijn vriend wil toch het liefst een PS3 is grafisch de beste ik had een wii maar vond de besturing niet zo fijn dus geruild tegen een xbox 360 Wij krijgen een playstation 3 van zijn ouders als hij 15 kilo afvalt hihi maar dat wil em nog niet echt lukken
de wii daar ga ik helemaal voor en mijn vriend ook is erg leuk om te doen omdaT HET ook anders spelen is
Wii .... Geen andere mogelijkheid mogelijk voor mij. het is ook leuk omdat meiden hier van het forum mee kunnen spelendas helemaal te gek
wii a;s je van bewegen houd en lekker actie wil blijven playstation 3 heeft wel mooiere beelden en effecten en x box weet ik niet heb zelf de wii en vind hem super
Ja als je de Wii laat ombouwen kun je alle spellen downloaden. Wij hebben de Wii en de XBox360. Ik ben nu helemaal van de Wii.
wij hebben de WII, ps2 en ps3.... hoef ook verder niet te kiezen vind het beide nog leuk, al speel ik niet vaak me zoontje en me vriend en vrienden wisselen af, ene keer wii andere keer ps voor beide heb je nl hele mooie spellen en myn vriend vind het relaxter om te "hangen" en pro evolution te spelen dan dat hy staat te bowlen op de WII
Hier staat de XBox 360, mannetje zweert erbij.. we hebben hem ook laten ombouwen, dus dat scheelt enorm veel geld met spelletjes!