Ik hoef niet zovaak 3x op een dag is vaak zeg maar. Hier elke ochtend+ avond. Na toilet bezoek. (Deze 2 combineer ik nu) voordat ik s'ks zou hebben en daarna. En dan extra wanneer ik denk dat het moet.
Als je alleen bent kan je natuurlijk na twee weken van kant wisselen. Dan lig je halverwege de maand "gratis" in een fris bed
Ik ook niet. "Wat niet vies word" is mijn motto. We lopen binnen nooit met schoeisel aan en hebben geen huisdieren. Dat scheelt echt al de wereld. Ik ga er dan wel dagelijks met de stofzuiger door heen.
Oh nog 1 bekentenis....ik was mijn haar maar 1 keer per week.... Anders krijg ik jeuk... Zelfs met shampoo van de kapper, dokter enz geprobeerd.
Zo is het. ( soms verwissel ik het wel eerder hoor...maar als ik er geen in in heb dan gewoon lekker niet.)
Oh nog 1... Op dagen dat ik niet werk en de vaatwasser moet nog uitgeruimd worden doe ik dat pas als mijn man bijna thuis komt
Whahaha dat kan ook.....maar dat heb ik met de vuilniszak verschonen en wegbrengen... Ik blijf dat ding vol stoppen