He daar,kom net terrug van de gyno. Dat ei bekeken met echo. En hjij is nu 17,5 milimeter. Hij gaat binnen nu en 3 dagen springen. Niks geen P.C.O. we hebben Zaterdag geklust hoelang blijven die cellen eigenlijk leven? ben zeer tevreden stap voor stap de boel bekijken. groeten jennie 72 Volgende week Vrijdag bloedprikken om te kijken of dat het ei gesprongen is. Mijn banner klopt ook niet helemaal volgens mij. Maar goed laat hem maar staan.
hai meiden toch nog een vraag,ik denk dat het door het warme weer komt maarre ik voel me de hele dag maar misselijk en een weeig gevoel in mijn buik. het zal wel het warme weer wezen. groeten jennie72
Hai dat hopen we dan maar!zou wel fijn zijn. Aan Klussen geen gebrek ha ha. Weet jij hoelang zaadcellen blijven leven? We hebben vandaag ook geklust of ben ik te laat? Voor dit ei bedoel ik dan. groeten jennie72
Ik geloof dat zaadcellen zelfs 7 dagen kunnen overleven. Maar dat is misschien in een uitzonderlijk geval, maar 2 a 3 dagen leven ze toch zeker. Veel succes, ik hoop dat de zaadjes snel hun weg vinden. Groetjes Hope
gemiddels zeggen ze een dag of 2, maar vaak genoeg zelfs tot 5 dgn, en er zijn zelfs uitzonderingen gevonden bij wie na 10dgn zelfs levende zaadcellen zijn aangetroffen...vandaar ook dat ze zeggen dat wanneer je 2-3 x per week geslachtsgemeenschap hebt, de kans op zwangerschap groot genoeg is.... enne ja als jij idd vandaag je eisprong hebt, dan ben je heel mooi op tijd, dat de zaadcellen je eitje mooi aan het opwachten zijn... heel veel succes
en anders gewoon voor de zekerheid overmorgen nog een keer klussen mocht je ei over 3 dagen springen dan heb je een nieuwe verse voorraad klaar liggen wachten Fijn nieuws zeg. Hopelijk is het nu raak schieten. Veel geluk
Hai binnen nu en 2 dagen zou een eisprong volgen we doen het om de dag dus nu maar hopen! ik weet niet wat ik er van moet denken nog,wat ik wel raar vond is de gyno bij de echo zei dat er voor iemand op deze dag van de cyclus maar weinig : slijm opbouw te zien was,dat zag je duidelijk maar weet niet zo goed wat dit betekend. : vond het wel een beetje raar. Wie herkend dit? Het ei was duidelijk te zien mooi gegroeid. groeten jennie72