Mag ik vragen waarvoor je het zoekt? Zocht je nou een muursticker? Had je het dan ook als muursticker gezien of alleen als kaartje
ik wil heeeel graag t plaatje hebben; maakt niet uit hoe; als muursticker zou helemaal leuk zijn; maar ik wil heel graag dat plaatje verwerken in de babykamer dus of in een lijstje of als sticker of als wat anders in wat voor vorm dat plaatje dr ook is
wil nl een beetje een vintage babykamer: paddenstoeltjes...uiltje...veel rood en witte stippen, en hertje... vandaar
Is dit iets: De BijZaak | Hertje 50 cm hoog De pip-kaart die ik heb met een hertje is ook echt leuk, kan m wel inscannen evt zodat je kan kijken of je er iets mee kan.
ohhh die is eigenlijk ook erg leuk....!!! ja die pipkaart graag, zat al een beetje te kijken op google maar zag em niet.... zag ook nergens waar je pipkaarten kan bestellen?
zie op die site ook nog een andere leuke muursticker met een boom een hert en een eekhoorn leuke site zeg misschien vind ik hier ook nog wat voor mijn zoontje! (moet ik ook nog een thema bedenken)
Bedoel je deze misschien? trendy 'bulles' computer sticker Les invasions éphémères | kinderen-shop Kleine Zebra schitterende muursticker bambis Les invasions éphémères | kinderen-shop Kleine Zebra prachtige muursticker 'petits bambis' Les invasions éphémères | kinderen-shop Kleine Zebra
Ik heb van een tekst uit een liedje een muursticker laten maken en bij het etensbakje van de katten staan 2 poesjes op de muur.
Is het niet van 'ons zelf'? Wij hebben daar een behangetje van en kan me herinneren dat er ook een motiefje in het boek stond van een hert.
Bedoel je niet de nieuwe lijn van Pip studio ? Die staat volgens mij nog niet op internet, maar heb het we in de winkel gezien. ( veel rood, druk, en met hertjes , hoofd hertje in rondje ) Wij hebben hier een winkeltje genaamd : Linolux, hier verkopen ze bijna alle spulletjes van Pip Studio.. Succes !!!
@kipjes; dat klinkt als wat ik bedoel....!Tis heel rood en druk idd en t hert in een rondje dat zou heeeeeel goed kunnen... in welke plaats is de linolyx winkel?
Hoi Tinkerbell, Ik kan je niet echt helpen, maar er is wel een site die allerlei hippe webwinkels bij elkaar brengt. Dan kan je een zoekopdracht intypen (bijv. kaarten) en geeft hij alle winkels die dat verkopen. Er zijn ook veel hippe kindersites bij, dus misschien zit hij er wel tussen? De site is www.flavourites.nl . Je kan iig veel winkels achter elkaar scannen om te kijken of je plaatje er tussen zit.
De linolux winkel zit in Amsterdam- Osdorp. En volgens mij ook in haaRlem. Ze hebben een site, je kunt de naam even googlen. Kun je de vestigingen ook wel vinden denk ik Succes !