Oke, mijn man en ik gaan uit ons lijstje straks onze 3 favorieten kiezen om te kijken of we er zo samen uit komen. Kan natuurlijk zo zijn dat geen 1 naam overeenkomt, oeps, maar ook dat we beide dezelfde 3 namen overhouden, dan moeten we echt een voorkeur aangeven. Maar ik vind ze alledrie zo leuk dat ik gewoon niet kan kiezen. Willen jullie zeggen wat je de leukste/mooiste naam vind, mag ook zeggen waarom hoor Voor een meisje heb ik wel een duidelijke favoriet en een duidelijke 2e, en ik denk dat mijn man dezelfde op nr 1 heeft, dus dat gaat het probleem niet worden. Tobe Tobin Sen O ja, evt. meelezers.....mondje dicht:x
Leuke namen! Tobe vind ik het leukst (vrolijk, fijne klank, toch stoer) en Sen ook wel leuk! Tobin vind ik in vergelijking met de andere twee namen wat hard.
Tobin vind ik het leukst. Tobe vind ik niet zo leuk en heb ik nog nooit gehoord. Sen vind ik teveel lijken op Sem, vind het ook geen lelijke naam, maar vind dan Senne/Senna leuker.
haha ja daarom reageerde ik van de week in jouw topic met een dikke knipoog...toen ik een optie voor een meisjesnaam gaf. Vind het nl erg leuk bij elkaar.
Ik had al zo'n vermoeden . Het is ook zeker leuk bij elkaar en T.obin is gewoon een supernaam natuurlijk. Apart, maar gewoon normaal te schrijven en uit te spreken.
ik zit juist enorm te twijfelen tussen de andere 2: Tobe, érg mooi gewoon, en Sen. Sen klinkt ook gewoon wel heel lekker en stoer, hoewel ik het er op papier wat kort uit vind zien.
Tobin! Leuke naam en klinkt mooi bij de naam van je dochter. De andere 2 vind ik er niet leuk bij passen, en zijn ook niet helemaal mijn smaak.
Tobin! Tobe vind ik een beetje sloom ...en niet leuk bij de rest van de namen En sen vind ik te popi jopi hihi
o fijn zoveel reacties. Eerst was tobe mijn absolute favo, maar het zijn evenveel letters als bij mn dochter, beide eindigd op een -e en dezelfde opbouw van de naam, ik twijfel dus ook of het niet te peppi en kokkie is Al weet ik dat mijn man hem helemaal super vindt, heb hem deze redenatie wel meegegeven voor hij echt kiest. En misschien komt hij wel met een andere naam ineens...
zo nou ik voel me aangesproken bij het mondje dicht en dit is puur toeval dat ik je bericht nu zie... ga verder nergens anders meer reageren als je vraagt om meningen... Tobe is echt geen peppi en kokkie vind ik leuker als tobin..tobin lijkt TE veel op megaTOBI maar ik vind Sen ook enorm leuk maar zou dan voor dubbel N gaan...zo leijkt t niet alsof je per ongeluk seN schrijft ipv SeM die je veel vaker hoort! Senn heeft ook 4 letters! word wel nieuwsgierig naar de meisjesnaam
whaha ja dacht al dat jij en suus het zouden zien, maar goed jammer dan haha. Met mondje dicht bedoelde ik tegen bekenden he Geeft niet hoor. De dubbel n is sowieso door manlief al afgekeurd, dus het zou met een enkele worden, maar dat kunnen we altijd nog bekijken. Ik vind het zelf zooooo moeilijk vooral tussen tobe en tobin te kiezen. de meisjesnaam komen we wel uit denk, volgens mij neigen we allebei naar dezelfde naam.