Siem is bijna 9,5 maand. Sinds afgelopen weekend in de late middag niet te genieten, zeuren en niet willen slapen. Sprong! Tandjes! Verkouden! Maar zodra we hem dan uiteindelijk te eten geven dan vreet ie als een beer. Nu al 3 dagen. Maar is wel content daarna Gisteren 250 gram groente en een toet Vandaag 200 gram groente en een banaan! Hij woog 3 weken terug 9,6 kg 75,2 cm Eet volgend schema 08:00 0,5-1 boeterham Daarna 180/6 nr 2 In de ochtend 1-2 stuks fruit 12:00 1-2 boeterhammen met water 13:30 150/5 nr 2 15:30 tussendoortje met diksap 17:30 groente vlees aardappel en soms toet 19:00 fles 180/6 nr 2 Zou evt nr 3 al aan de orde zijn om te gaan geven aangezien daar andere samenstelling in zit... Wat we dus nu gegeven hebben laatste dagen is veel, maar meneer eet het en is daarna tevreden.
Nee joh...tenminste als ik eerlijk mag zijn....nr 3 is meer reclame daar zit niks in wat ze extra nodig hebben. Ik zou gewoon nr 2 blijven geven en vanaf een maand of 11 langzaam aan met volle melk beginnen
Nummer 3 bevat vooral meer reclame, verder verschilt het nauwelijks van nummer 2 of gewone koemelk uit je koelkast. Dus als je je kind andere zuivel wilt geven kun je net zo goed een beker melk of yoghurt geven. Ik zou de flessen gewoon kleiner maken, en kind gewoon naar smaak laten eten (en de groente niet meer wegen).