Hoe doen we dat op vakantie? melk kun je natuurlijk niet meenemen maar vanaf het vliegveld is het nog een stukkie rijden en tja halfvolle melk, verkopen ze dat overal??? of voor dan een pak nutrilon mee? hij is nu ruim 11 maanden..
mijn ervaring...melk verkopen ze overal (meestal geen verse maar die houdbare!, en vaak duitse merken) En ik had 2 flessen en 2 bekers vol mee genomen in het vliegtuig zolang het maar onder de 200 ml per beker blijft geloof ik (weet niet of dat weer veranderd is...) (die had ik in haar luiertas gedaan in een koeltasje voor de kolfflesjes maar een gewoon klein koeltasje kan je ook kopen denk ik) Succes! p.s ik had ook nutrilon meegenomen...maar die wilde ze echt niet meer omdat ze al een paar weken gewone melk dronk.....smaakt echt heeeeel anders!
Melk hebben ze overal, idd de houdbare. Die bliefte ik niet als kind (nog niet ) dus op vakantie dronken wij altijd *feestje!* yoghi. Maar toen waren we welal een stuk ouder. Je kunt proberen of hij toch nog poeder lust toch, en zo ja dan kun je dat meenemen. Zit je nooit zonder.
Wij hebben onze dochter om die reden nog iets langer opvolgmelk gegeven (tot 13 maanden).. lekker makkelijk en hygiënisch EN in de ochtend snel klaar te maken (ook op de hotelkamer met waterkoker of flessenwarmer!) (ook wanneer het ontbijt nog niet begonnen is )
Gewoon een paar pakjes van 250cc met van die rietjes meenemen voor onderweg. Die bestaan in vol en halfvol en mager. Melk wordt tot in de grootste uithoeken van de aardbol verkocht verder, dus daar zou ik me niet teveel zorgen over maken.