Hallo meiskes! Ik ben nu "netjes" getrouwd (sinds een paar weken), dus ben links en rechts wat aan het rondneuzen over de "volgende stap" binnen onze relatie, hihi Tja, en dan kom je al gauw hier terecht, hè?! Even gauw een korte toelichting dan maar... Ik zit officieel nog in mijn wittebroodsweken, maar ja, iedereen om ons heen verwacht wel dat het bij ons binnen no-time gaat gebeuren. Is natuurlijk een beetje gewaagd, omdat de natuur zich niet laat dwingen, maar goed... Als het aan ons zelf ligt, gaan wij er ook helemaal voor, hoor! Zijn al flink aan het klussen geweest, en nu sinds een paar weken dus legaal, haha Was het daarvoor al raak geweest, was het ook welkom geweest, hoor! Anyway, ik ben in Juli met de pil gestopt, en tot nu toe telkens netjes "ongi" geweest.... Tja sorry, hoor, maar ik vind "ongi" zooooooooooooooo raar klinken, een beetje kindertaal, zeg maar Maar goed, als ik de NOD-uitleg goed heb begrepen, is mijn eerstvolgende NOD aanstaande vrijdag, misschien de zaterdag. Ben op zich aardig regelmatig geweest; al blijft het een beetje schommelen tussen de 27 en 29 dagen. Nou ja, we zien wel... Ga me er niet teveel op proberen te focussen (wat waarschijnlijk niet helemaal zal gaan lukken nu ik me hier heb aangemeld... ), maar hoe eerder, hoe liever natuurlijk!
Hey kabouter klus, ik moest ook in t begin ff wennen aan die aparte benamingen hier hoor! Welkom en ik hoop voor jullie dat t snel raak is! Ps kinderachtige benaming = geen kabouter klus?
Nou ja, ik dacht, in het kader van het "klussen", dan moet het wel kunnen, haha! Of het voor ons snel raak is.... pfff... hopen wij natuurlijk ook.... Zit al wel netjes aan foliumzuur, maar mijn lief is al wat ouder, heeft een zitten beroep, rookt en draagt strakke slipjes....... Duimen dus!
Welkom, En succes met zwanger worden, ik hoop voor jullie dat het niet lang gaat duren. Groetjes Jolie