Ik ga er ook bij zijn! heb hier aardig wat computers dus ik ga ze allemaal op ZP zetten ook die van mijn man, dus die ga ik effe een beuk geven Vind het een leuk idee Jel!
Maandagavond 20.30 uur? No way! Dan ga ik Game of Thrones kijken op HBO. Seriously... ik zie het nut er niet van in...
Ik doe mee hoor! Zit toch altijd wel ff op ZP rond dat tijdstip.. Vind het wel lachen, kijken hoeveel er dan zijn..
ook ik doe mee.. en alle comp's/tel in ons huis ook. Wat ik me wel afvraag mods: hebben alle comp's wel zin aangezien ze op het zelfde internet netwerk draaien en en dus ook zelfde ip adres ? mijn tel en zijn tel (zonder wifi ) zijn wel als gast als ik ze op zp zet, dus kan er sowieso 2 extra mee laten draaien. enneh nuttig nee, is ook meer leuk bedoeld. Niet alles hoeft nuttig te zijn toch .. hihi
Leuk ben er ook bij... Maar ben der altijd wel eigenlijk.. Meerdere coms doe ik niet aan moet wel eerlijk blijven
aah joh.. Je zet je pc ff aan, je logt ff in.. Laat je pc lekker daarop staan en ga zelf Grey's kijken.... Doe ik ook.
Leuk! Tuurlijk doe ik ook mee! Maar was het eerst geen andere datum waarop we een poging gingen wagen? Staat mij iets van bij van 20 mei namelijk...
Dat klopt. Eerst wilden we het op 20 mei om half 10 doen, maar dat is op zondag en dan bleken toch wel veel mensen niet te kunnen. Vervolgens noemde Lotte dat het op maandagavonden de drukste avonden op zp zijn. Dus vandaar dat we de dag en tijd hebben veranderd.
Hahah ik las er al over in ''over deze site'' maar het is nu dus officieel Nou ik doe mee hoor en zal het in mijn handtekening zetten