Kijk, ik hou ook van de mijn geheim, dus mij maakt het niets uit hoor.. Al kan ik me ook topics herinneren die heel schrijnend waren en achteraf compleet verzonnen waren terwijl je dan best meeleefd..
Nou dat van Brielle was simpel.. Ze liet foto's zien van een of andere arts ( plaatjes die ze van i-net had geplukt ) En daarbij een naam van een andere arts. Ze lulde zichzelf klem. Toen ik zei dat ik haar niet vertrouwde ( ze gaf uit naam van die gyn advies hier via pb en zei dingen die niet klopte ) Ging ze me stalken toen zei ze iets van mijn kindjes hebben geen vader ( terwijl ze eerst zei dat ze van die gyn waren ) Ging er een lampje branden. Heb toen t secretariaat van de gyn gebeld en het aan haar voorgelegd met alle info die ze nodig had. Toen belde die beste man me terug dat hij me dankbaar was omdat ze hem ook al lastig viel
Ludora is een schat, ook al had het echt niet gehoeven. Ze had Lotte al ge-pbt. Dus ik krijg toch die bon. Heel lief van d'r.
Bedoel je het blad Mijn geheim? Dat zijn echte verhalen (er kan natuurlijk ook wat neps tussen staan) maar ik heb er in gestaan met toch echt echt verhaal.
Hihi.. Sommige dingen zijn wel wat aangedikt hoor.. Kan beter de anoniem noemen..of hoe heet dat blad? Heerlijk! Maar nu ben ik benieuwd, als mijn geheim verslaafde, welk verhaal was van jou dan?
Die verhalen zijn tegenwoordig wel allemaal waar hoor. Vroeger was dat idd niet zo, maar daar heeft een tijdje geleden een artikel over in gestaan in de MG.
Ja ik hou jullie niet bij!!! Ik zit op mijn telefoon en die kan niet zo snel laden.... Ik hoop ook dat t doorzet, maar t wil niet echt op een goed ritme komen. Dus ik denk weer een nachtje oefenen... Jel we gaan niet rellen he!!! Mag ik jou niet gewoon een kadotje geven?? Om verschillende redenen.
Ik heb er al een aantal jaar geleden in gestaan met het verhaal over Gilles de la tourette wat ik heb En nog een keer over mijn oudste dochter Emma die erbse parese heeft (deze stond in de special) maar anoniem is idd erg apart. Draait ook heel veel om sex
En dat ene topic van die vrouw/meid waarvan haar vriend/man vreemd ging en ze hem ging achter volgend en hem toen betrapt heeft. Is nog niet zolang terug! Die was toch ook fake?
Sorry mijn geheim! Maareh.. Die in de anoniem zijn toch niet echt, want dan is mijn leventje echt treurig saai