Ik wil wel, maar ik kan niet... Heb een ledenvergadering van de Harmonie. Ik moet wel, want ik zit in het bestuur, en gezien onze peniebele situatie, kan het nog wel es laat worden....
Ach verdikkeme, zit ineens aan het volgende te denken. Ik kreeg vandaag een brief van mijn werk dat we een medewerkersavond hebben om 19:00 uur. Weet niet hoelang dat duurt, maar straks ben ik er om half 9 nog niet weer. Geen idee hoelang het duurt. Kan ook best zijn dat ik er dan al weer ben hoor. Zou toch stom zijn als ik, opener van dit topic en mijn idee, niet aanwezig kan zijn bij dit idee? Ik zet sowieso wel de pc op zp als ik weg ga, dus ik sta dan iig ingelogd. Stom zeg....
Haha Jel sorry dat ik het zeg maar daar moet ik toch even een beetje om lachen. Maar wel jammer voor je als je het niet red, dat begrijp ik! Laat je je man bellen om 8 uur dat je naar huis moet komen...
Ja echt stom toch? Ik heb ook nog nooit zo'n avond op mijn werk gehad, dus dat is de eerste, en dan ook gelijk op een datum dat ik eigenlijk niet 'kan'. Komen ze ook nu pas mee en het is al over 6 dagen. Maarja tis niet anders. De datum laten we maar gewoon staan. Verwacht ook echt niet dat die avond twee uur zou duren of zo. Als ik het vanuit de brief goed begrijp krijgen we gewoon een toespraak te horen. Grrrr......
Ahjoh gewoon je pc aan laten dan ben je er bij Er komt toch te staan Het record staat op 6.294, dat 21 mei 2012 werd gevestigd om 20:35. (mede mogelijk gemaakt door Jel!)