Wat mij betreft hoeft niet het record precies om 20:30 uur gehaald te worden. Kan best zijn dat het record misschien pas om 21:00 uur verbroken word, als er om 20:30 uur te weinig mensen zijn en we er meer moeten optrommelen.
ja hoor. Je hoeft niet actief aanwezig te zijn.... Wat ik me afvraag he: als je meerdere pc's hebt, kun je dus op meer plekken inloggen. Maar zou het op 1 en dezelfde pc ook helpen om met een andere webbrowser ook zwangerschapspagina op te zoeken, of om 100 tabbladen te openen? Tellen die dan ook mee? Iemand enig idee?
Het zijn allemaal vragen waar ik echt geen idee van heb, maar wel goede vragen zijn.... ik ga eens even googlen denk ik... misschien kom ik dan op wat antwoorden.
Mijn man denkt dat het per ip-adres gaat, en niet aan de hoeveelheid pc's of webbrowsers die je aan hebt staan. Maar hij weet het niet zeker.
Gebruikers online: 1898 (693 leden en 1205 gasten) Het record staat op 3.428, dat 7 oktober 2010 werd gevestigd om 14:24. Nou ben benieuwd of er nog zoveel online komen over een half uur! En wat veel gasten trouwens!