Hallo allemaal, Ik zit met het volgende en zou daar graag jullie mening over horen.. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje! Ik zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden maar niks, wel pijnlijke borsten, heb gisteren een test gedaan maar die was negatief, heb m wel s middags gedaan dus niet met ochtendurine! Ik heb sinds vandaag ook jeuk aan mn tepels en al bijna een week pijnlijke borsten. Ik werd vannacht wakker en ik dacht dat ik ziek was, koorts (had ik niet maar zo voelde het wel) en erg weeig, nu nog steeds ookal heb ik al wat gegeten, ben ook duizelig en voel steekjes in mn buik maar heb niet het gevoel dat mn ongesteldheid eraan zit te komen. Wat denken jullie? En is dit herkenbaar voor iemand?
Sommige dingen zijn herkenbaar wat met een zwangerschap te maken kan hebben maar ook met een aankomende ongi. Heb je vanmorgen nog getest? Weet je wanneer je ei is geweest? mischien is die wat later en dan is je cyclus ook ietsjes langer. beste is altijd met ochtendurine maar zelf heb ik ook getest met middagurine en dat was 2dgn voor nod!
Ik ben sinds een jaar ongeveer van mn spiraal af en ben sinds die tijd áltijd op tijd ongesteld geworden! Ik heb me nog nooit zo raar gevoeld, alsof ik niet op deze wereld ben zeg maar! Ik heb vanmorgen niet getest, wil dat misschien morgenochtend gaan doen! Mn ei is ongeveer 11 mei geweest en heb de 3 dagen ervoor elke dag geklust! Het kan toch ook zijn dat bij mij dat hcg hormoon niet zo snel word aangemaakt?
Jij trouwens gefeliciteerd smiley! Zie net dat je 9 weken zwanger bent! Voel je je goed? Of ben je veel misselijk?
Als je ei rond 11 mei is geweest dan is je nod 14 dgn later Spiraal geeft zo weinig hormonen dat het met een maand alles weer op de rit is dus idd geen ontpillen enzo. en idd de 1 maakt sneller HCG aan als de ander Spannend zou morgen idd een testje doen Dank je wel bijna 10 weken en voel me super helemaal niet misselijk geweest vorige zw schap ook niet Heb wel wat kwaaltjes de standaard kwaaltjes zoals zere borsten en snelle haargroei:x en verders vrolijk!!
Ja dat zou dus afgelopen zaterdag zijn geweest! Ik ben benieuwd en hoop dat het raak is! Ik zal er morgenochtend een testje tegenaan gooien! Echt spannend, ik ben best wel bang om te testen omdat ik bang ben dat ie negatief is! Dat is altijd zo'n teleurstelling! 1 van mijn beste vriendinnen is ook net zwanger, 6 weken dus dan is het nog leuker als ik het ook zou zijn, samen shoppen enzo! Hihi! Wat fijn voor je dat alles goed gaat en nergens last van hebt! Dat is altijd nog maar afwachten als je zwanger bent, hoe je je gaat voelen!