Spannend! Ik zie ook wel iets hoor! Als je vrijdag weer test dan moet het haast wel een dikke knalstreep zijn! Voorzichtige proficiat
spannend, het lijkt wel een streepje. Ik ben ook 4 dagen overtijd en had vanochtend een heel licht streepje op de test. Morgen weer testen en hopen dat het streepje er nog wat zichtbaarder is!
Ik zie ook een licht streepje knutselmiep! Hopelijk heb je vrijdag een knaltest! Ik ben nu een nachtdienst aan het draaien en probeer zo min mogelijk te drinken. Ik wil nog een test doen zodra ik thuis kom en als deze weer negatief is, bel ik gelijk de huisarts even, ben die onzekerheid helemaal zat!
Ik heb vanmorgen toch weer een kv2x5 test gedaan.. na 10 minuten nog omowit.. Ik snap niets van mijn lijf nu. Die lichte bloeding afgelopen vrijdag en zaterdag stelde echt niets voor, en dan die gevoelige borsten en onderbuik.. Pfff, laat me dan maar gewoon ongesteld worden, dan is het tenminste duidelijk! Iemand ervaring met pas heel laat positief testen? Gelukkig heb ik maandag die echo staan (ivm cryo) dus dan is het sowieso duidelijk.. Maar wat duurt de maandag nog lang Hoe zijn de testen bij jullie vanochtend gegaan??? ....
Wat balen dat het weer negatief aangeeft! Hopen dat de echo toch meer duidelijkheid geeft en hopelijk een zwangerschap aangeeft! Ik heb vanochtend weer getest en ja hoor! Een 2e streepje! Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven!
Butterfly86: Heb je alweer getest vandaag??? Cupcake: 2 streepjes, 2 dagen na elkaar?dan kan het niets anders zijn dan Gefeliciteerd!! Emjo: Ik wou dat ik er ervaring in had met laat testen haha, maar ik heb wel een beetje rondgekeken op internet en zag wel dat er vrouwen bij tussen zaten die pas na een week wel een positieve test hadden, na een week lang negatieve testen na de NOD dag. Dus er is nog hoop!! Maar ik heb vanmorgen de HA maar even gebeld, gisteren dus een licht streepje, maar vanmorgen niets helemaal een leeg vlak, weet dat ik vrijdag wou testen maar ik moet voor iets anders naar de HA en wou even zeker weten of ik niet zwanger zou zijn mochten ze me medicatie voor willen schrijven. Maar nog steeds geen ongi nu en ook geen gevoel dat het er aan zit te komen, zegt de assistene dat het geen nut had om vandaag te testen bij hun wand dan zou het het zelfde zijn als mijn test vandaag, maar dat ik gisteren een streepje had dan kon ik ervan uit gaan dat het positief is,maar vrijdag kon ik wel langskomen om dan te kijken. Dus heb al gezecht, was toch al van plan om te testen dan en als die test wel iets of weer niets aangeeft bel ik wel even terug. Eers zegt ze van dat wit vlak dat is vreemd, daarna zegt ze een streepje kon ik wel vanuit gaan dat het goed zat!! Dus nu maar even nog langer wachten, Maar snap er niets meer van:x
@Cupcakes: Gefeliciteerd!!!! @Knuselmiep: Ik heb vanochtend weer getest, weer omowit Ik snap er niets meer van. Maar ik houd nog steeds hoop door de verhalen van vrouwen die weken later pas positief testen Morgen de huisarts maar even bellen...
Gefeliciteerd voor de dames die een streepje hebben! Ik zit al bijna op dag80 en er gebeurd niks! Wel wAt pijntjes maar wil ongi zodat we verder kunnen of een positest !
Knutselmiep, wat frustrerend! Echt zo'n reactie waar je niks mee kan :x Probeer nog even vast te houden aan de positieve test en vrijdag opnieuw? Ik duim voor je!! Ik heb nog maar s een topic geopend om te kijken of er meer vrouwen zijn die die vreemde menstruatie (en daarna nog verschijnselen) herkennen want maandag is nog ver weg.. ....
Butterfly: Hoop dat de dokter je kan helpen, en dat je meer duidelijkheid krijgt.. Had ik vanmorgen ook weer een mooie!! Doe ik een nieuwe test, krijg ik eerst een witte vlak, na 2 minuten zie ik dat er een dikke rode streep verschijnt ik natuurlijk helemaal blij en schreeuw van yes yes!! en wat denk je???? Verdwijnt die streep weer dus eerst geen streep, daarna een heel fijn streepje, een dag later geen streep en vandaag eerst niets daarna een streep en daarna weg:x Ik ga vanmiddag wel even naar een andere drogist toe om een test te halen voor morgen, wand die van de trekpleister die doen me iets te raar. Werkelijk ik begrijp er nog steeds niets van!! vandaag dus dag 6 over tijd, en nog steeds geen ongi gevoel dat het er aan zit te komen. Moet vanmiddag toch naar de HA toe voor iets anders, vraag ik de HA zelf wel even of hij iets kan betekenen, van de assisent word ik niet veel wijzer
Misschien de test 2 voor 5 van het kruidvat? Ik heb dat ook al eens geadviseerd gekregen. Hij schijnt goed te zijn. Wel rot dat die test je eerst positief geeft en daarna niet meer. Werd je even blij gemaakt met een dooie mus Hoe voel je je eigenlijk verder? Ik heb vorige week 1 dag wat helder bloed gehad en daarna weer allemaal bruin. Ik mag morgen naar de gynaecoloog. Ook wel een opluchting, ik begin zelf steeds meer last van buikpijn te krijgen. Veel succes bij de huisarts en ik hoop dat de test uiteindelijk toch positief was!
Fijn dat je bij de gynaecoloog terecht kunt, hoop dat je meer duidelijkheid krijgt. Vanmiddag bij de HA geweest voor iets anders, maar ik ben toch over de testen en dat ik overtijd ben begonnen, maar gelukkig moet ik toch op zoek naar een andere HA hier in de buurt omdat we vorig jaar verhuist zijn. Ik hoop dat jullie dokters jullie meer kunnen en zal gaan helpen dan die van mij.:x:x:x:x Vroeg ik haar wanneer ik dan weer contact op zou moeten nemen mocht mijn menstruatie er niet doorkomen zegt ze: Nee hoor, je hoeft niet weer te bellen als je niet ongesteld word, als je niet ongesteld raakt en je blijft negatief testen , dan moet je gewoon door blijven testen, wand je word vanzelf wel een keer ongesteld als je negatief blijft testen. Ja kinderen krijgen kost geld, en het begint al met testen Wat een raar antwoord van die dokter
Wat een belachelijk antwoord!!! :x Ik zou idd maar snel op zoek naar een andere arts en daar gelijk je verhaal uitleggen... dit gaat echt nergens over
@Knutselmiep: Wat een belachelijke reactie van je huisarts! Wat heb je daar nou aan? Ik heb vanochtend eindelijk de huisarts even gebeld. Ik kreeg de assisitente aan de lijn en ik zei dat ik twee weken overtijd ben en steeds negatief test. Ze zei dat ik nog een keer moet gaan testen en anders kon ik een afspraak maken voor een echo ofzo. Ze vroeg of het wel de bedoeling was? Schijnbaar klonk ik een beetje zenuwachtig haha Maar ja, het is de bedoeling om zwanger te raken. Ze vond het wel heel erg begrijpelijk dat dit frustrerend is en dus heeft ze een afspraak voor me gemaakt. Ik mag aankomende dinsdagochtend langskomen! Heel gek, maar ben nu al zenuwachtig! Vind het wel raar dat ze over een echo begon? Vraag me af of onze huisarts een echoapparaat heeft? Ze vroeg heel lief of ik bij een vrouwelijke arts wilde haha, Ehm, ja doe maar Zul je zien dat mijn ongie komt de komende dagen... ach, dan kunnen we in ieder geval een nieuwe ronde in en weet ik waar ik aan toe ben. Maar hopelijk blijft mijn ongie weg en krijg ik dinsdag heel leuk nieuws!
Knutselmiep, lijkt mijn verhaal wel van afgelopen maand! Hier alleen geen positieve afloop Ik ben uiteindelijk 6 dagen overtijd geweest, had daarvoor hele lichte testen. Op dag 35 werd ik dan eindelijk ongesteld, dit hield langer aan dan normaal, op dag 8/9 nog spotting. Dus ik denk dat er bij mij iets heeft gezeten wat heel erg pril mis is gegaan. Uiteraard hoop ik bij jou op een beter verhaal! Het ligt vast gewoon aan de trekpleister-testen. Succes, ik hou je topic in de gaten!
@Butterfly, oh spannend kan me indenken dat je daar zenuwachtig van word. en nee je gaat niet ongesteld worden!! Wishful Thinking !! Maar wel heel fijn dat je er dan terecht kunt, en niet alleen maar voor een testje.. Weet ook niet of een dokter een echo apparaat heeft, misschien sturen ze je wel door naar het ziekenhuis dan maarja je krijgt eventueel een echo, en mocht je niet zwanger zijn dan(wat ik niet voor je hoop) dan kunnen ze je gelijk even checken met de echo of alles wel goed zit daar.. Dus ik duim heel hard voor je en hoop dat je goed nieuws krijgt @ sinaasappel, Oei das wel rot, eerst positieve testjes en en overtijd zijn en dan gewoon weer ongi worden, lijkt me ook wel moeilijk hoor.. Ja ik zou nog alle kanten op kunnen oftewel 2 kanten, maar we blijven hopen en geen bloed geeft moed heb ik hier wel vaker gelezen.. Ik hoop voor je dat je de volgende ronde het zal lukken, ik duim ook voor jou, en dat het deze keer niet mis zal gaan Vandaag maar even weer naar de drogist geweest en weer testjes opgehaald, 2 doosjes van de kruidvat deze keer (heb gelezen dat ze hetzelfde zijn als van de trekpleister alleen in een ander doosje) dus hoop niet dat deze net zo raar doen als die van de trekpleister en nog even een dure clear blue. En als ik hier nog niet genoeg aan heb dan bestel ik de rest wel via internet, ik blijf rijden naar de drogist.. Kijken of er morgen een nieuw streepje komt en of deze dan ook eens blijft staan
Waar ik al bang voor was, mn ongie is gekomen Had vandaag ineens ontzettende menstruatiekrampen en ja hoor... Cyclus is deze maand gewoon 18 dagen langer dan vorige maand! Precies twee weken geleden had ik hele felle pijnlijke steken ter hoogte van mijn heupbot, nu blijkt dat dus mijn ei geweest te zijn. Omdat ik toen dacht dat ik ieder moment ongie kon worden, hebben we die dagen niet geklust, een gemiste kans dus deze maand. Morgen ga ik maar ovulatietesten bestellen, ik ga mijn ei niet meer missen! En dinsdag ga ik alsnog naar de huisarts ivm mijn onregelmatige cyclus, hopelijk kan ze iets voor me betekenen...
wat ontzettend jammer!! Ik hoop voor je dat je volgende maand meer geluk hebt dan, met een onregelmatige cyclus lijkt het me i.d.d. ook moeilijk om je eisprong te kunnen bepalen. Ik hoop dat die ovulatie test je dan iets meer op weg zal helpen.. Maar je hebt in ieder geval de afspraak bij de dokter staan ik zou er dan ook ondanks je ongesteld ben geworden er gewoon naar toe gaan en hoop dat ze dan alsnog even willen kijken met die echo of wat dan ook, nee heb je en ja kun je krijgen in ieder geval veel succes dinsdag. Hier is de menstruatie nog steeds niet aangebroken, :x word en nu wel een beetje zat van:x:x Afgelopen vrijdag 2 testen gedaan 1 van de kv en 1 van cb de gevoelige (niet die digitale) en beiden waren negatief en geen streepje of plusje te zien:x Vanmorgen maar weer getest en wat zie ik wéér een streepje wel een lichte weliswaar maar toch Ja ammehoela ik vertrouw het voor geen meter, had vorige week ook al eens 2 streepjes en daarna negatieven en nu weer een streepje. over 2 dagen maar weer eens testen en dan maar eens even een nieuwe huisarts zoeken, hoop dat die mij verder kan helpen.. Het is nu niet meer leuk, en al helemaal niet meer blij met een streepje wand voor het zelfde geld test ik morgen weer negatief. Nu 9 dagen over tijd en ben het zat met wel en geen streepjes!!:x:x