Kom op! geef me of mijn menstruatie of een streepje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knutselmiep, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een onzekerheid knutselmiep! Maak nog een afspraak bij de huisarts en eis een bloedtest. Anders maar een nieuwe huisarts zoeken en je ontevredenheid bespreekbaar maken, ik vind dit eerlijk gezegd niet netjes. Als een patiënt zich zorgen maakt, moet je toch op hulp kunnen rekenen vind ik. Heb je hiervoor wel altijd een regelmatige cyclus gehad?

2. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

hoi pip,

Ja ik heb altijd een mooie cyclus gehad, nooit een paar dagen te laat met menstruatie, wel eens pas de volgende dag maar dan was ik ook gelijk ongesteld als ik wakker werd.
    Dus 9 dagen is voor mij extreem, dit heb ik ook aan de HA verteld, maarja moest maar afwachten zegt ze;).
    Ik kwam er ook voor een andere klacht en daar werd ik ook niet in serieus genomen, of ik had een ontsteking in mijn kaakgewricht of ik had aangezichtspijn (dat is nogal een verschil;) als het niet minder werd moest ik maar eens een keer weerkomen, terwijl ik juist aan heb gegeven dat ik juist kwam omdat het erger werd en ik geen slaap meer kreeg s'nachts :p Mijn oude HA die ging met pensioen en was zeer goed en die wat ik nu had was in zijn plaats gekomen, vraag me af hoeveel er weg zullen gaan bij die praktijk:D:D:D:D

Volgende week ga ik gelijk een nieuwe HA bellen en als die me niet serieus neemt weet ik gelijk of het een goede HA is of niet:D:D
    het is gelijk een mooie test :p

3. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg, je maakt het wel erg spannend! ;)

Ik duim dat je zwanger bent!

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Knutselmiep erg vervelend die twijfeltesten. Kan het niet een MA zijn? Dat je daarom steeds minder streep gaat zien (niet alle testen hoeven even sterk te reageren, zelfs niet binnen 1 merk)...

5. knutselmiep

@Sinaasappel, Ja en het word nog steeds spannender:D:D
    Dankjewel voor het duimen:) hoop ook snel wat meer duidelijkheid te kunnen krijgen.

@ Lovare, Ik ga juist niet minder streep zien, sinds ik ben begonnen met testen waren de eersten negatief, vorige week had ik een zeer licht streepje, daarna een negatieve, daarna weer een streep, daarna weer negatief en gisteren had ik weer een streepje, maar dan duidelijker dan die vorige 2 en vandaag weer een negatieve:(:(:( het lijkt wel alsof de streep steeds duidelijker word, met daar elke dag weer een negatieve tussen hahaha om gek van te worden:(:(

Morgen gelijk een nieuwe HA bellen en een afspraak proberen te maken.
    Wat ik het raarst vind ik dat ik me werkelijk super lekker voel in mijn vel zitten en heb de hele dag en gisteren een ontzettend goed humeur en voel me kiplekker :D
    Ondanks die vreemde testen en dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden zou ik er haast humeurig van moeten zijn, wat juist totaal niet het geval is..

6. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Hey ladies,

Ik voel zo wat jullie voelen en wat is dit irritant zeg!
    Mijn eerste dag van menstruatie was op 14 april.

Het enige waar ik me aan kan vasthouden is dat ik op alleen 29 april een positieve ovulatietest had :cool:

Nu nog steeds niet ongesteld...:(
    Heb net een test gedaan en ook die was negatief.
    Het enige waar ik last van heb is dat ik misselijk ben overdag.
    En als ik zit en mijn broek knelt in mijn onderbuik dat mijn lichaam aangeeft dat ze dat niet zo prettig vindt...
    (Maar kan natuurlijk ook zijn aangekomen of het zit tussen mijn oren hihi)

Doe mij maar alstublieft een positieve test of mijn menstruatie ;)
    Ik heb een hele goede band met mijn huisarts maar wil haar nog niet bellen omdat ik me dan zo stom voel...

7. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Ik ben vanachtend naar de huisarts geweest en ik heb een doorverwijzig gekregen naar de gynaecoloog. Ik had dit gehoopt, maar niet verwacht zo snel! Ben wel blij dat er gekeken gaat worden of alles wel goed zit. Bij mijn ouders heeft het zo'n 10 jaar geduurt voor ze zwanger waren, dus dat zit natuurlijk in mijn achterhoofd. Ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, maar hopen dat het voor die tijd natuurlijk al raak is:p

8. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Een topic waar ik me (helaas) bij moet aansluiten:

Ik zit nu op cyclusdag 76 en ook nog geen menstruatie of positest...Wel heb ik steeds symptomen die komen en gaan, dus dan ga je vanalles denken: eisprong? innesteling? zwangerschapssymptoom? Gek word je ervan!

Ik ben bekend met lange onregelmatige cyclussen, maar nu we aan een kleintje willen, maak ik me er toch wel zorgen om. Want ik vraag me af hoe vaak ik een eisprong heb, en of ik deze uberhaupt wel heb met zulke lange cyclussen!

Volgende week mag ik gelukkig al naar de gynaecoloog, mijn huisarts gaf eigenlijk meteen aan dat dit maar eens onderzocht moet worden. Fijn! Vooral omdat ik heel veel kwaaltjes heb, ben ik ergens bang voor PCOS oid.

Ik had 16 mei trouwens een licht streepje op de kruidvat test, buiten afleestijd. De testen daarna waren allemaal wit, dus beschouw dit maar als een indrogertje.

9. knutselmiep

@ I wish: Als je een goede HA hebt, en je een regelmatige cyclus hebt en dit is niet normaal dat je zo lang overtijd bent, dan zou ik gewoon bellen, nee heb je en ja kun je krijgen. voor het zelfde geld kun je komen en dan heb je over je HA druk gemaakt om niets, en immers zijn ze ervoor om je te helpen (we betalen genoeg geld voor zorg dus moeten ze er ook maar wat voor doen:D:D) En voel je absoluut niet stom, het is jou lichaam!!

@ Marriedgirl: je hebt groot gelijk dat je naar de ha bent geweest, hoop dat je meer duidelijkheid nu krijgt waarom je die lange onregelmatige cyclussen hebt.
    Ja die streepjes buiten afleestijd, die zijn helaas niet geldig;)
    Maar wens je veel succes bij de gynaecoloog volgende week;)

@ butterfly: Ik dacht te lezen dat je vanacht naar de HA bent geweest (vanachtend), maar mooi dat je naar gynaecoloog toe mag. heb je al een afspraak gemaakt wanneer je er terecht kunt?

Hier nog steeds geen ongi, maar voel me nog steeds super lekker in mijn vel was gisteren zo melig zeg, en had totaal geen honger, en krijg nu ook telkens zuurbranden. snap er nog steeds niets van ga zo even een nieuwe HA bellen, zal mij benieuwen;) en blijkbaar is mijn banner nu ook al van slag haha vandaag dus 11 dagen te laat.

10. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Weet je wat het is...
    Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was deze ronde
    Het enige wat ik weet is dat ik 29 april een positieve ovu test had en ook alleen die dag...
    Mijn cyclus is ook nog niet regelmatig we zitten nu in ronde 5....
    Ik heb me voorgenomen deze week nog even te wachten en dan eind van de week te testen en indien nodig maandag maar even naar de huisarts te gaan?

11. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Als je twijfelt zou ik altijd een afspraak bij de huisarts plannen hoor! Ik doe het ook puur voor mijn eigen zekerheid, ik wil gewoon graag weten of mijn lichaam en hormonen goed functioneren!

Ik heb vandaag 'heerlijke' zeurende buik- en rugpijn, zucht...Ik probeer er niet op te letten, maar ben vrij vandaag en het is gewoon duidelijk aanwezig. Ben een beetje klaar met dat 'niet fitte' gevoel.

12. knutselmiep

@ I Wish: ja das het lastigste van een onregelmatige menstruatie, je zou dan i.d.d. nog even een paar daagjes kunnen wachten, maar als je het echt niet vertrouwd dan zou ik gewoon bellen naar de HA.

En ja hoor was ik vanmorgen nog kiplekker, zat ik lekker te haken en opeens whow sloeg het opeens om naar ontzettende misselijkheid ik moet nog eten (lunch) maar kan werkelijk niets door mijn keel krijgen nu en word al misselijk als ik aan eten denk, heb ook al even met mijn hoofd boven de pot gehangen omdat ik werkelijk dacht te moeten overgeven..

Heb vanmorgen niet getest en had er ook weinig zin in, ik had zoiets van laat die dokter het maar uitzoeken mocht ik een afspraak kunnen krijgen.en Yes morgen een afspraak bij de nieuwe HA, ze vroeg niet waarom ik een afspraak wou dus heb ook niets gezecht, voordat ik weer afgescheept zou worden met wacht nog maar een weekje:D:D
    En dan zal ik gelijk voor de zekerheid een potje met urine meenemen mochten ze daarom vragen:D:D

Hoop dat ik snel duidelijkheid heb, en voornu is het dus nog steeds maar afwachten:(:(:(

13. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Succes!! Duimen op goed nieuws!!

14. knutselmiep

had vanmiddag toch wel even de drang om een test op te halen om vandaag nog even te testen:D:D:D
    Omdat ik vandaag opeens ontzettend misselijk werd..
    En 1 voor morgenvroeg voor als ik naar de huisarts moet.

half 6 snel weg nog naar de drogist.. Chips dinsdags tot 5 uur open??
    Dan maar de jumbo zoeken, wist dat ie daar ergens zou zitten, dus ben de hele plaats doorgereden, net toen ik het wou opgeven en naar huis reed ja een bord met jumbo en een dikke pijl erop.
    Gelukkig hadden ze er ZW testen;)

Dus was er pas om half 7 weer en gelijk maar even een testje gedaan, kan het ook niet laten:D:D:D

En wat zien we??? WËËËËËR een streepje, ik snap er werkelijk niets van:(:(
    Morgenvroeg toch nog maar even testen hahaha, en mocht die dan wel goed zijn, kan ik dat gelijk tegen de HA zeggen;);)

Wat vinden jullie? is het een streepje of niet;)

Bijgevoegde bestanden:

15. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
  16. Fratello di deb

Fratello di deb Actief lid

19 apr 2013
    171
    0
    16
    Zuid-Holland
    Heb gister hele topic doorgelezen en was zo benieuwd dat ik nu weer bijgelezen heb haha.
    Ik zie toch echt wel een streepje!!

17. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Duidelijk streepje, is dat normaal zo "licht" na een week overtijd? Zijn er hier ervaringsdeskundigen? :)
    Snel mee naar de nieuwe dokter! Hopelijk krijg je goed advies, sterkte meis en alvast een kleine felicitatie :)

18. knutselmiep

@ fratello, ja het blijft een spannende race:D en misschien is er morgen nog wel meer te lezen :D:D

@Pip, ja het is nog wel een licht streepje, maar heb dan ook vanavond om half 7 getest dus al flink wat vocht vandaag binnen gekregen wat de streep misschien kan beiinvloeden.
    Morgenvroeg maar eens even weer testen of het een duidelijke streep word. maar een kleine felicitatie mag nog niet:D:D:D wand voor je het weet heb ik morgen weer een wit vlak. (wat schijnbaar bij mij nog al populair is;) om gek van te worden:(:( maar in ieder geval dankjewel;)

19. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd naar je test morgenochtend, hopelijk is deze ook positief en niet wit, ik zal voor je duimen!

20. knutselmiep

Vanmorgen met een kloppend hart weer een test gedaan, alleen was de test met 5 minuten niet echt nog goed uitgevloeid,(ondanks ik hem 3 tot 5 seconden in de urine heb gehouden) maar er stond wel weer een licht streepje, al dacht ik na gisteravond aan die streep te zien dat ik vandaag wel een iets dikkere streep misschien zou krijgen met ochtendurine.
    Het is werkelijk om gek van te worden, die testen die moeten me wel hebben zeg:x:x

Om 11 uur moet ik naar de HA toe, en ik ga gewoon een bloedtest eisen:D, wand ik ben zo klaar met die witte vlakken en lichte streepjes:x:x het begint nu een beetje slopend te worden, niet wetend waar we aan toe zijn!! en ook vooral omdat ik nu op 12 dagen over tijd zit.
    En dat ik vanmorgen weer een licht streepje had, we geloven er niets meer van en durven niet eens meer blij te zijn.. we willen duidelijkheid, we betalen een vermogen aan zorg dus die bloedtest die kan er zat van betaald worden!! (sorry, maar ik begin hier een beetje pissig ervan te worden nu)

Deel Deze Pagina