Ben het helemaal met je eens meid bah wat een onzekerheid. En voor het geld dat we betalen dan ook gelijk maar een spoedje hihi Neem gewoon al je testen mee en urine. Hopelijk krijg je vandaag wat duidelijkheid bij deze huisarts sucses! Groetjes paula
Succes! Gewoon duidelijk blijven in wat je wilt, ik merk dat je bij sommige huisartsen (helaas) echt op je strepen (letterlijk) moet staan! Ik denk zelf dat je een grote kans hebt zwanger te zijn, vond de foto op de vorige pagina aardig duidelijk!
@ Paula, haha dat zal ik de HA even zeggen: doe maar een spoedje wand betaal zat zorg ja de testen neem ik zeker mee en de urine staat al in de koelkast voor straks @Marriedgirl, Het mooiste is dat ik voor het eerste keer naar deze ha ga, dus is gelijk een goede test om te kijken of hij mij wil helpen, en of ik gelijk maar weer op zoek moet naar een andere Eigenlijk denk ik ergens ook wel hoor dat ik zwanger ben, en vanaf gisteren ben ik namelijk ook telkens misselijk en vanmorgen moest ik rennen naar de wc, hoefde niet over te geven, maar stond er flink te kokhalzen.
Ja dat snap ik. Ik begrijp alleen niet waarom jij nog steeds geen bloedtest hebt gekregen bij de huisarts. Veel sterkte maar vandaag in ieder geval.
Nou zeg, het blijft wel spannend voor je! Echt belachelijk en dan te bedenken dat ze second opinion willen afschaffen in de zorg. Laat je even weten hoe het ging vanmiddag?
Eindelijk is er na 12 slopende dagen een uitslag!!! IK BEN ZWANGER!!!!! Wat een slopende dagen zeg Maar de dokter vond mijn testen goed genoeg om van zwangerschap te spreken, (ook i.v.m. met mijn klachten) Ik zei hoeft het streepje dan niet donkerder te worden?? Nee zegt ie en een streepje is een streepje en je test al 2 dagen een streepje achter elkaar... Hij tikte het in de computer het woord zwanger en zei en ik bevestig hem gelijk wand daar kunnen we nu wel vanuit gaan Dus voor mij bevestiging genoeg
Van harte gefeliciteerd!! Ik had nog niet gereageerd op dit topic maar heb je verhaal wel gevolgd, super zeg!! Echt van harte gefeliciteerd!! (En eindelijk een fijne dokter!)
GEFELICITEERD! !!!!!!! zo zie je maar weer je gevoel klopte toch meid gefeliciteerd op naar een mooie echo geniet ervan! Liefs
Wat geweldig gefeliciteerd!!! Ga ervan genieten! ...en ik kom er net achter dat ik ook net zwanger ben! We zijn bijna tegelijk
Dames Ontzettend bedankt allemaal voor de felicitatie's Ik wens jullie ook allemaal ontzettend veel succes en hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn En voor degenen die nu al zwanger zijn, ook gefeliciteerd!! Pip: Leuk hé, jij ook van harte gefeliciteerd, en geniet er zelf ook maar lekker van