Kom op zeg!%$ Kruidvat vs. Mat Care Ultra

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door titania, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Ik ben 3 dagen voor m'n NOD.
    Ik heb net getest met een kruidvat (kv2v5) testje..
    hij geeft een vage maar brede duidelijk met het blote oog zichtbare roze streep. Duidelijker dan met m'n eerste zwangerschap 2 jaar geleden op 1 dag voor NOD.

Zondag heb ik ook een kv testje gedaan en de streep was 5% zichbaar zeg maar.. echt bijna niet.

Iig.. een kwartiertje later komt er een pakje m'n brievenbus binnenvallen van Mat Care.. de ultra testjes (schijnt vanaf 10ml/lU op te pikken)
    Ik steek hem in het zelfde umm pisbakje(sorry hoor!) die ik door de schock van de kv test nog niet heb geleegd..
    3 minuten wachten... geen tweede streepje bij deze test.

Heeft iemand toevallig dergelijke ervaringen met Mat Care?? Ik snap er niets van, ik weet dat kruidvat testjes ook niet altijd hét zijn.. maar ik heb er wel goede ervaringen mee.
    Mijn testjes zijn van super vaag naar duidelijker gegaan. Ik heb er nog 1 thuis liggen en die ga ik over 2 dagen proberen. Ik heb ook nog 1 Mat Care, maar die vind ik ff niet zo lief ;)

Ik plaats zo nog een foto, mijn camera had niet zo'n zin in zoomen, dus moet ie ff opgeladen worden.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Matcare is betrouwbaarder als kruidvat helaas. Kruidvat wil nog wel eens vals postief geven matcare heb ik alleen maar zeer goede ervaringen mee en geven ook vrij snel postief. Misschien over 2 dagen nog eens testen? Anders is er een kans dat kruidvat vals positief is:(

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb ooit 1 keer met matcare getest en die bleef toen spierwit, ik was dan ook echt niet zwanger. Dus ja wat mij betreft een betrouwbare test. ;)

4. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidvat is toch nog veel gevoeliger dan de Matcare?

Ik heb trouwens heel veel die van de kruidvat gedaan, en als ik niet zwanger was bleef hij ook spierwit!

5. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Hier zijn mijn foto's;

dit streepje is in het echt een duidelijker streepje dus.

mijn vriend zegt nu toch iets in de Mat Care te zien. Blijkbaar moet je hoger opgeleid(hij is gepromoveerd natuurkundige pfft:$) zijn om een zwangerschapstest af te kunnen lezen. Hij heeft het plasticje dat voor het venster zat er af gesloopt, omdat ie alleen maar spiegelde.. en nu kan je (met heel veel moeite en de juiste lichtinval een beetje vaag iets zien. Ik ben niet helemaal overtuigd. je ziet het alleen bij daglicht op het balkon als je 'm een kwartslag draait.

zelf een photoshopje opgegooid..

maarja, het is zoiezo nog ff afwachten tot NOD.. stiekem hoop ik dat er iets is en dat het blijft zitten waar het zit en mooie streepjes voor ons gaat toveren:)

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind je Kruidvat test vrij duidelijk en ik denk op de Matcare test ook wel iets te zien, heel vaag. Tja, Kruidvat heeft het bij mij nog nooit verkeerd aangegeven, dus ik geloof wel in die testen.

7. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    hmm wat een verhaal..:(

op die kruidvat zie ik streepje ook meteen!
    Bij andere zie ik niks zo, als ik mijn beeldscherm kantel dan word de foto in negatief, dan zie ik wel een licht streepje..

Zou zeggen even afwachten en dan weer testen!

Succes dr mee!

8. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    nog een foto van de mat care, dit keer van een andere hoek genomen.

Ik heb trouwens ook steeds meer verdachte symptomen, van extreme vermoeidheid/wazigheid, hoofdpijn, vorige week ongi achtige krampjes en steekjes in mn baarmoeder, gisteren zijkanten(vanuit m'n oksel zeg maar) van m'n borsten stekerig en pijnlijk bij aanraking.
    Dit is onze eerste ronde ooit. Ik dacht me van alles in te beelden maar ik weet het nu niet meer. Als de volgende test negatief is voel ik me wel heel stom, maar we zien het wel. Ik ben steeds dichterbij het finale antwoord. 2 weken wachten is hels! thank god voor dit forum :)

9. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Zo zie k het lijntje wel heel lichtjes, maar gewoon zo..

Dus hoop het voor je!

Spannend hoor!

10. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ik had hetzelfde, de mat care de dag voor de kruitvat op 8/9 dpo heeeeeeeel vaag, de ochtend er na de kv2v5 duidelijk positief. Helaas had ik geen mc testjes meer anders had ik die ook nog even gedaan, maar de digi cb gaf al zwanger aan, daarna heb ik dus niet meer getest.

Kv is veel gevoeliger dan de mc.
    Zie trouwens op beide testen een streepie hoor, ziet er vrij positief uit, nu nog wat donkerder worden.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    zwanger hoor:):) bij mij wat matcare (gewone) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht en kv duidelijker! Ik vind je kv erg duidelijk (mits binnen de tijd) dus ik zeg zwanger! zie trouwens op je mc ook wat, maar weet niet of het binnen de tijd is?

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik vind de matcare ook positief hoor:)

13. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ehmm die matcare lijkt mij niet negatief hoor. Ik zie daar toch ook echt een streepje op meid!
    Ik denk dat je zwanger bent :D Gefeliciteerd meis

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeuj ben ik ook hoogopgeleid want ik zie wel een licht streepje op de matcare:D
    Op de kruidvat is hij idd veel duidelijker te zien

ik feliciteer je voorzichtig:)

15. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ook ik zag direct op de matcare, zonder turen, een 2e streepje :)

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zie op alle 2 gelijk een streepje staan! Roze en even dik als teststreep.

Hopelijk is het goed nieuws morgen of overmorgen nog eens testen.

17. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ik zie toch duidelijk 2 lijntjes op elk van de testen

PROFICIAT !!

18. Lilalien

19. Lilalien

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Je KV is heel mooi en die andere niet nega! Super meid!

Deel Deze Pagina