Dames, wie heeft ook zo´n test gehad en is zwanger?? Beetje raar verhaal maar om kort te gaan: heb deze cyclus roze verlies gehad op innestelingsdag en week later 3 dagen bruinverlies, testen waren licht positief of negatief. Gynacoloog dacht vandaag een poliep te zien en denkt dat ik niet zwanger ben, ik ben niet overtuigd.... Test gaf meteen een lichte streep maar droogt op als een pennestreep, wie had dit ook en bleek zwanger?? Beetje vaag allemaal maar weet niet goed wat ik er mee aan moet..
ik zou een nieuwe test doen heb deze test ook gebruikt bij mijn laatste zwangerschap maar de streep moet even breed zijn als de andere
Vraag dit omdat ik bij mn eerste zwangerschap ook deze test heb gebruikt en precies zo´n streepje had alleen veeel donkerder..en was toen echt zwanger maar omdat je zoveel verschillende verhalen hoort en nu in mijn situatie, ik het even niet meer weet..
ik heb zon test in mijn album staan donkerder maakt niets uit zover ik weet wel vreemd dus dat je wel direkt een streep had dan zou je toch zeggen van zwanger
pak een keer de digitale met indicator ipv het eindeloze onzekermakende getuur naar streepjes, dan staat t tenminste in schrift.. Ik hoop dat er staat met koeieletters ZWANGER !!!! en dan die aan de gynacoloog laten zien.... succes meid!!!
Je hebt helemaal gelijk, is nu tijd voor duidelijkheid, en als die morgen zegt niet zwanger, zal de gynacoloog het wel aan het rechte eind hebben!
ik had ook zon test op de dag van NOD...zag er precies zo uit en de 2e die ik deed die dag ook...de volgende dag dan ook een CB digitale gedaan die gaf duidelijk zwanger aan...dus zou de CB digitale doen!
Kijk, hier word ik dan weer helemaal vrolijk van!! Tja, ik weet het, je wilt het toch horen dat iemand dit ook had.. Geeft me moed om morgen echt de digi te halen! Bedankt voor je bericht!
Je wilt niet weten hoe vaak ik die test bij het licht hebt gehouden! en dacht mmm een pennenstreepje..kan niet goed zijn enz...maar die 2e was net zo! dacht nog...zouden er dan 2 defecte testen in het doosje zitten? dat kan toch niet? die digitale van cb gaf me echt meteen duidelijkheid...zonder indicator...zitten er 3 in een doosje! heel veel succes morgen!! hoop dat je zwanger bent!
Zooo herkenbaar, je wilt niet weten hoe vaak ik m al bekeken heb, zou toch een wonderstory worden dit als het zo is...! Dankje, ik laat het morgen weten!
En, en en?? Veels te vroeg natuurlijk, de winkels zijn nog niet open 8) Ik heb gewoon een vette voorraad, kan zelf wel een winkel beginnen Inderdaad vandaag de digitale halen met indicator, die is gevoeliger dan de digitale zonder indicator. Ik hoop het zo voor je meid!! Ik duim ontzettend voor je dat het een wonder-story wordt en je gyn ongelijk heeft.
Digi gedaan: NIET zwanger... t was ook te mooi om waar te zijn en de gynacoloog had dus toch gelijk...
als je nou belt naar CB en verteld dat je een penne streep hebt dan sturen ze je een nieuwe en digitaal !!!!!
ow sorry heb de rest niet meer gelezen maar zie dat je niet zwanger bent . maar zou toch even bellen heb je iig een nieuwe voor de volgende ronde dingen kosten toch al zoveel
Ja, ik krijg vlg week een waterecho, dan moeten ze het beter kunnen zien en besluiten ze hoe de poliep verwijderd gaat worden en wordt nadien op de kweek gezet. Nah ja, ben iig blij dat er iets is gevonden waardoor ik kan begrijpen van het hoe en waarom.
Op zich idee maar voel me niet om nu te bellen voor een nieuwe test, ben niet zwanger en wanneer de volgende ronde komt om weer te kunnen testen...weet nog niemand, eerst maar eens de poliep laten verwijderen en dan zal de baarmoeder nog wel moeten herstellen, zijn we zo weer een paar rondes verder ben ik bang...
belachellijk dat die test dan gewoon positief aangeeft! bij mij gaf die echt precies hetzelfde aan! Zou ze idd ook bellen hoor! Dat kruisje was dat wel binnen de 10 minuten? Nou iig veel succes met het verwijderen van de poliep wijfie! En het zwanger worden komt daarna wel! komt goed! gelukkig hebben ze iig nu al die poliep gezien..zo moet je maar denken! veel succes!
ow sorry had ik ook niet gelezen dat je een poliep had . nou veel sterkte met alles en sorry voor mijn te snelle reackties