Beide testen zijn positief! Ik had met mijn dochter twee jaar gelden ook zoiets: met kruidvat test 2 dagen voor NOD een licht 2de streepje en de matcare ultra nagenoeg niets, toch echt heel zwanger geweest hoor! Ik heb nu geen matcare meer in huis gehaald maar gewoon de kruidvattesten en die doen het weer super
ik vind ze allebei positief hoor.. die van matcare is wel licht, maar wel roze en die van kv is duidelijk hoor..das geen vals lijntje of indroger!!... GEFELICITEERD!!!
ik gebruikte die van matcare midstream en werkte 3 dagen voor nod posi getest, was vrij duidelijk. Gefeliciteerd
nog een kruidvat test gedaan met ochtend urine, lijn was nog duidelijker. Ik durfde bijna niet te kijken.. ieeeeek Het is ook dat ik echt niet verwachtte dat het op de eerste ronde ooit raak zou zijn.. ik hoop dat nu alles goed loopt. vrijdag is m'n NOD, dan gooi ik er nog een CB digi tegenaan.
Super meid! Als je bent bijgekomen van de schrik kun je gaan genieten van het feit dat het je blijkbaar enorm gegund is. Van harte!