snap er niks meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door belgischemama, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    zondag ben ik voor het eerst begonnen met ovulatie testen, deze was negatief, gistere was de test (licht) positief,want de meeste zeggen moet zo donker als de andere streep. en nu vandaag doe ik weer en iets die weer negatief, allez ik zie een streep maar nog lichter dan gistere??? snap er de ballen van.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je moet een ovu test altijd op hetzelfde tijdstip doen. Daarbij kan je LH waarde altijd schommelen (dan weer licht, dan weer donkerder).

Als hij echt posi is dan zie je dat vanzelf wel :). En ik he altijd een bijna posi test ;).

Een vrouw heeft altijdLH in haar urine, vandaar dat je het ene moment lichter test en dan weer donkerder. Vandaar hetzelfde tijdstip qua testen...

Maar als je echt rond je piek zit knalt ie ervan af :D.

3. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hoe komt dan dat hij zondag geen streep gaf als je altijd lh in je urine hebt zitten?
    nu heb ik ook wel gelezen dat sommige hun testen niet knalt en toch zo is.
    zou ik dan morgen opnieuw testen rond hetzelfde tijdstip als gistere, want vandaag heb ik een uurtje vroeger getest aangezien ik rond dat uur als ik gistere getest heb niet thuis ben, of zou ik vandaag nog is testen maar later?
    nu heb ik ook de test van gistere, en die controle streep of hoe het ook noemt, die knalt ook niet vd test af, dus heel veel verschil zit er tss de 2 streepjes niet

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Volgens mij heb ik e dat in een ander topic ook al uitgelegd? Niet iedere keer hoef je een tweede streep te hebben.

De ene keer heb je meer LH in je urine en dan weer minder. Ik heb dus altijd een tweede streep staan.

Een ander weer niet.... Maar je produceert wel altijd LH, ene keer minder als de andere keer. Daarbij als je rond je LH piek zit dan knalt ie echt en dan zie je duidelijk het verschil.

Met een ovu test raden ze ook aan op vaste tijdstippen te testen ;). Omdat je LH dus inderdaad varieert etc.

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi heb je miss fotos van je testen kan ik even met je meekijken. ben nu ook drie dagen aan het testen en laatste twee dagen hetzelfde tijdstip eerste test iets later. Bij mij zijn ze wel donker maar nog niet zo donker als de controlestreep. De eerste dag is me teststreep ook iets donkerder dan de tweede dag maar die van vandaag was toch echt donkerder dan de eerste twee dagen. Dus hoop dat die van mij eraan zit te komen. Bij mij is het wel erg vroeg omdat ik nog ongesteld ben zit nu in me 6e dag van me cyclus.. dus miss dat het nog een paar dagen duurt voordat ik een knallende posi test heb.

6. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik krijg geen duidelijk foto gemaakt, overbelicht en krijg de camera niet goed ingesteld:(
    maar ik had zondag een test met een streepje rechts en links geen streepje, 2 dagen later heb ik 2 streepjes, rechts niet heel knal roze maar je ziet het wel, en links een streep maar ook niet knal roze, je ziet ze wel, en tss links en rechts zit er niet veel kleur verschil.
    vandaag doe ik weer een test en rechts is nu echt knalroze en links heel licht, nog lichter dan de dag ervoor.

7. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de eerste dag dat ik test dat ik dus twee dagen geleden, ook aan de rechterkant erg donker streepje en links heel licht, die van mij was de dag daarna even donker als de controlestreep en ook aan de linkerkant lichter. Vandaag is ie ook even breed als controlestreep en bijna gelijk roze dus aan de linker en rechter kant bijna gelijke kleur. Dus miss krijg jij binnenkort ook gelijke kleur test.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38

Deel Deze Pagina