kom steeds minder tot werken toe

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door suusvdw, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hoi,

ik moet echt zeggen nu het verlof in zicht komt ik pas merk hoe ik er aan toe ben. Vind het allemaal zwaar worden en ik heb gewoon geen zin meer in werken.
    Heb ook al een heleboel afgesloten op mijn werk en ben eigenlijk klaar.
    Ik moet nog 11 dagen werken dan heb ik verlof.
    Als ik nu aan het werk ben kom ik eigenlijk tot niks.
    Zit eerlijk gezegd ook veel op internet te niksen.
    Herkennen mensen dit?

gr Suzanne

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja hoor... ik had het de laatste dagen voor mijn verlof heel druk, maar ik moest me er echt toe zetten. Je gedachten zijn gewoon bij je verlof, bevalling en kindje. Heel normaal en begrijpelijk!

3. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    oo ja zeker hjoor ik heb precies hetzelfde hier.. zit op internet niks aan het doen en moet nog 11 dagen werken..en ik moet alsmaar huilen het wordt steeds zwaarder ik weet het niet meer ! ik heb zo een gesprek denk dt ik zo ook naar huis ga voel me echt niet goed.. en ga ook al huilen zometeen als ik een gesprek heb en dat wil ik niet! :(

4. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    tja inderdaad herkenbaar.
    Soms zit ik echt op het werk en vraag ik me af wat ik daar nog doe.
    Vandaag ben ik ook lekker om 1 uur naar huis gegaan, had het helemaal gehad.
    Gelukkig is mijn leidinggevende hier erg flexibel in en zo ook mijn collega's. Als het me niet lukt ga ik naar huis.
    Plus ik werk nu ook al 1 uur minder per dag, eigenlijk al een week of 10, 11. Dat scheelt al een heleboel.

Deel Deze Pagina