ik vermoedde dat ik een vroege eisprong had. nouja nu 2 weken laten toch wel heel nieuwsgierig... je moet even turen maar volgens mij is hij raakt!! dat wordt de komende dagen even door testen 😄
2e foto zie ik inderdaad ook niks op nadat hij geupload is... nouja!! hopen op een dikkere streep binnenkort 😊😊😊🙊
Ik zie ook wel iets op de eerste foto. Maar met zo'n streepje is jouw "vroege" eisprong zeker geen twee weken geleden geweest hoor . Denk dat de eisprong toch wat later was. Hopelijk snel een duidelijke streep!
Zie hem ook hoor!!! Maar ziet eruit als 9-10 dpo zoiets. Morgen of overmorgen weer testen. Dan weet je of t raak is. Spannend.
Ik zou even wachten om te kijken of die mooi loopt voor je een gat in de lucht springt. Ik zie op de 1e foto wel een licht 2e streepje.
Ja spannend allemaal! dankjullie wel voor al die berichtjes!! ben er zeker van bewust dat het toxh nog mis kan zijn maar ga er maar niet van uit 😄 weten jullie misschien of de clearblue met indicator/het woord zwanger gevoelig genoeg is om over 2 dagen te testen? ga het zoiezo vanavond mijn vriend vertellen, kan het toch niet voor me houden voor hem 😋😋
Kan zijn hoor. Als je test morgen duidelijker is, kan je over een paar dagen met clearbleu testen. Als er staat niet zwanger kan het zijn dat je nog onvoldoende hcg hebt opgebouwd maar wel zwanger bent.
Ik zou dan sowieso de CB met wekenindicator nemen want die is gevoeliger dan de zwanger/niet zwanger.
morgen een test van de action doen (heb deze nog liggen) hoop dat die niet veel verschild met die van de kruidvat qua gevoeligheid. donderdag of vrijdag de CB maar doen! zo leuk en ook wat een toeval. 2 jaar geleden was ik uitgerekend op 13 december 😊😊