telefoon terreur

Discussion in 'De lounge' started by -, Jun 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hoi
    ik word de laatste tijd steeds vaker gebeld door allerlei bedrijven en call centers
    ik word er dol van
    er is toch ergens op internet iets waar je je kunt aanmelden zodat je er geen last meer van hebt?
    weet iemand waar ik me kan aanmelden
    ik kan het zelf zo niet vinden :oops: :oops:
    alvast bedankt ;)

2. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
  3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik heb de ook last van leuke is ze bellen op mijn nummer voor een ander persoon :( word er gestoord van

4. Idd www.infofilter.nl
    Wel adviseer ik dit meerdere malen per jaar te doen, dit ivm dat de gegevens makkelijk weer terug in de database komen, dmv enquete of popupjes via internet enz.

Sorry ik ben ook zo'n callcenter Miepje... maja dit was een van de weinige dingen die ik kon combineren met mijn huishouden...

Dit bovenstaande adviseer ik de mensen dan ook altijd

5. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Als ze je bellen kun je beter ook nadrukkelijk aangeven dat ze je uit hun systeem moeten halen.
    Dit soort bedrijven delen hun klantenbestand ook weer met andere bedrijven !
    Dus dan loop je het risico dat je weer door een ander word gebeld...
    Ik heb er af en toe ook last van, heel vervelend !

xx maris

6. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    wij worden ook vaak gebeld.
    En ook heel vaak vragen ze naar heel iemand anders.
    Die hadden dit nummer gehad.
    Word er soms ook knetter van.

7. Niet meer actief

hoi meiden
    dank je wel
    ik ben zelf ook call center medewerker ivm kind en huishouden hihi
    maar als mensen geen intresse hebben zeur ik niet door
    en net ook die man
    ik zei: ik heb me bij jullie niet aangemeld
    en die gegevens die hij vroeg
    ook niet gegeven
    maar toch door gaan en daar hou ik dan niet van
    ik snap best dat het hun werk is
    maar ga niet door als mensen aangeven geen intresse te hebben
    grrrr maar zal eens gaan kijken op de site
    ;)

8. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    Jah wat caatjemo zegt klopt. Ik heb ook op een callcenter gewerkt. als je je aanmeld bij infofilter ben je er vanaf, maar zodra je je er aanmeld of een product afneemt waarbij je je telefoonnummer afgeeft ben je weer het bokje!

9. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Heb je soms pas een baby-box ergens aangevraagd? Bij al die cadeau dozen ( Felicitas, box for two etc.) worden je gegevens direct doorgegeven aan allerlei bedrijven. Meestal merk je een paar weken later al dat er opeens meer dan normaal gebeld wordt door bijv. hypotheekverstrekkers, verzekeraars, kredietverstrekkers etc, etc.

10. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    Dit werkt niet, dit gebeurt echt niet (op de callcenters zelf dan) ze boeken je af bij geen intresse, bij de volgende aanbieding ben je gewoon weer de lul!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Caruli,
    Het valt je nu w.s. ook veel meer op omdat je aldoor thuis bent of denk je niet?
    Het enige wat je idd kan doen is dat infofilter en iedereen met klem verzoeken niet meer te bellen.
    Een tijd terug is hier ook een topic over geweest. Misschien kan je die ook nog doorlezen voor tips.

12. Bij ons als men meld niet meer gebeld te willen worden en uit het bestand willen van het bedrijf waar ik op dat moment voor bel, is er een afboek regel met daar in wil nooit meer door... gebeld worden..
    en gaat er uit!

13. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    dat kon ik doen in het bestand, maar de teamleider vertelde dat ze dan voor een bepaalde tijd uit het bestand blijven en dan weer verschijnen. niet alleen irri voor de mensen die gebeld worden maar ook voor degene die bellen "moeten"

14. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Hier is het al een tijdje rustig.
    Ergens op internet circuleert toch ook zo'n lijst met wat je moet zeggen, zodat jij aan het einde van het gesprek hun iets verkoopt?

Linda

15. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    ja dat klopt. maar mijn ervaring is als je alleen voorleest wat er staat verkoop je niks! je moet er je eigen draai aangeven, een beetje neuselen zo van: goh hoe is het met u? of: is het daar ook mooi weer. je moet ook kunnen overtuigen waarom de klant juist dat product van jou moet nemen!

16. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Ik heb mij inderdaad ook gemeld via infofilter en nog maar heel sporadisch ( 2 keer per jaar, niet iedereen schijnt aangesloten te zijn) worden we gebeld. Dan zeg ik meteen dat we bij infofilter hebben aangegeven dat we niet gebeld willen worden en dan is de reacitie altijd dat ze me verder nog een fijne avond wensen.

Wat Crealindea bedoelt is volgens mij het tegenscript, te vinden op http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscript.html . Leek mij ook erg leuk maar toen ik wilde beginnen kon ik gewoon mn lachen niet houden. Infofilter is voor mij de beste oplossing maar als je lol wilt, is zo'n tegenscript wel wat....

Share This Page