komen alle aanbiedingen van de Trekpleister ook bij de Kruidvat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Naantje20, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hi Dames,

Ik heb in de Trekpleister folder een dorapop in de aanbieding gezien, die ik voor mijn dochter voor de sint wil halen. Alleen is de Trekpleister niet echt bij mij in de buurt, maar ik dacht eigenlijk dat de aanbiedingen van de trekpleister ook altijd wel een x in de folder van de kruidvat komen te staan, en andersom ook. Weet iemand of dit klopt??

Bedankt alvast!

Gr Naantje

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Volgens mij wel, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Behoren tot dezelfde keten.

3. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Geen idee eigenlijk, kan je die pop niet online bestellen ? Je kan bij kruidvat ook altijd alles online bestellen

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Volgende week is er ook bij het Kruidvat een Dora pop te koop. ;)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Meestal verschilt het idd een week ofzo.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zie heel veel dingen bij de beide winkels. Scheelt een week soms wat meer.

7. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Het is inderdaad dezelfde keten. En het meeste scheelt inderdaad 1 tot 2 weken. Alleen als iets echt hard gegaan is en voorraad op, dan komt het niet meer bij de ander.

9. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Meiden, die had ik ook gezien maar het is een andere Dora pop.
    Ze komen zeg maar allebei aankomende week uit de ene bij de Kruidvat en de ander bij Trekpleister, vandaar dat ik mij afvraag of die andere pop dan ook nog in de winkels komt.

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Net zoals Darlagirl aangeeft, je kunt de pop ook via internet bestellen. Dan betaal je wel verzendkosten maar dan heb je 'm wel.

11. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

vaal wel. ligt dnek ik aan de voorraad. Maar is ook wel eens andersom, dat het eerst bij kruidvat is. De nijntje collectie is was in mei ofzo te koop bij kv en onlangs pas bij de trekpleister.

Deel Deze Pagina