Hi Dames, Ik heb in de Trekpleister folder een dorapop in de aanbieding gezien, die ik voor mijn dochter voor de sint wil halen. Alleen is de Trekpleister niet echt bij mij in de buurt, maar ik dacht eigenlijk dat de aanbiedingen van de trekpleister ook altijd wel een x in de folder van de kruidvat komen te staan, en andersom ook. Weet iemand of dit klopt?? Bedankt alvast! Gr Naantje
Geen idee eigenlijk, kan je die pop niet online bestellen ? Je kan bij kruidvat ook altijd alles online bestellen
Hier kun je alle reclamefolders checken, en inderdaad, het kruidvat heeft volgende week de Dora pop! Reclamefolder.nl - Winkels & retailers in de categorie Drogisterij
Het is inderdaad dezelfde keten. En het meeste scheelt inderdaad 1 tot 2 weken. Alleen als iets echt hard gegaan is en voorraad op, dan komt het niet meer bij de ander.
Meiden, die had ik ook gezien maar het is een andere Dora pop. Ze komen zeg maar allebei aankomende week uit de ene bij de Kruidvat en de ander bij Trekpleister, vandaar dat ik mij afvraag of die andere pop dan ook nog in de winkels komt.
Net zoals Darlagirl aangeeft, je kunt de pop ook via internet bestellen. Dan betaal je wel verzendkosten maar dan heb je 'm wel.
vaal wel. ligt dnek ik aan de voorraad. Maar is ook wel eens andersom, dat het eerst bij kruidvat is. De nijntje collectie is was in mei ofzo te koop bij kv en onlangs pas bij de trekpleister.