We hebben ze uitgezet om dat mensen het verschil niet zagen tussen prive bericht en krabbel (die openbaar zijn) Waarom dan 2 dingen die voor hetzelfde worden gebruikt.
Maar het verschil is toch duidelijk? Een krabbel kan iedereen zien en een privebericht (woord zegt het al ) is prive...... wel jammer hoor was zo leuk!! Snik snik
wat raar dat jullie zomaar mn krabbels hebben verwijderd! houdt dat ook in dat jullie zomaar in mn prive berichten kunnen komen???????????
wij hebben niets verwijderd, met het uitschakelen van de functie gingen ook de uit beeld..snap je? Krabbels zijn trouwens niet prive Ella, dus ik snap de link niet zo naar je prive berichten. Daar kunnen we trouwens niet "zomaar" inkomen.
nee dat snap ik ook wel dat krabbels niet prive zijn... maar omdat jullie die krabbels zomaar kunnen verwijderen... dacht ik miss dat jullie dan ook zomaar in iedereen zn prive berichten kunnen komen!
Alleen admins hebben eventueel de mogelijkheid om in je priveberichten te kijken moderators niet..... Teminste ligt eraan wat voor een "rechten" ze hebben. Als je een functie uitzet op een forum, dan zijn ze er nog wel maar dan verborgen. Dus als ze de krabbels weer zouden aanzetten zijn ze er nog gewoon..... alleen je ziet ze nu niet.
Dat bedoel ik, niet verwijderd maar gewoon niet zichtbaar. Elke functie betekend meer zwaarte op het forum, als je dus prive en krabbels voor hetzelfde gaat gebruiken is het economischer om er dan maar 1 te gebruiken.. zegt ze nerderig hahaha
Gelukkig Maar hoe meer je laat opslaan op het forum (dus ook de krabbels) hoe trager het forum wordt.... ik vindt het heel jammer dat ze weg zijn maar het forum is nu waarschijnlijk ook weer een stuk sneller Natasja waarom nederig