Hallo dames, Ben al een lange tijd niet op het forum geweest, ik was niet meer geobsedeerd door zwanger worden, ik kon het een plaatsje geven en voelde dus helemaal niets meer. In de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil was mijn lichaam helemaal van slag, door het ontpillen.. (Ik dacht natuurlijk dat ik meteen zwanger was ) Tweede maand (na een ongewoon lange cyclus) voelde ik ook nog dingen maar daarna ging ik het loslaten, want ik maakte mezelf gek.. Ik was niet meer obsesief met zwanger worden bezig, als het komt dan komt het gewoon dacht ik... Maar nu deze cyclus, begin ik weer vanalles te voelen! Opeens uit het niets, had ik 7dpo enorme rugpijn in de onderrug en pijn en steken in de onderbuik.. Niet dat ik ervan ging huilen ofzo, maar ik voelde het wel. Daarna voelde ik het nog, net zoals ik het nu (9dpo) nog wel voel, maar licht.. Ook steken in men lies en vooral links in mijn onderbuik.. Nu wil ik mezelf absoluut geen hoop geven, ik heb gehoord dat ontpillen nog maanden kan duren. Maar kan het dan dat je een paar maanden niets voelt van dat ontpillen en dan weer wel? Excuses voor mijn lange uitleg.. Alvast bedankt voor de reacties.
Het kan ook gewoon zijn dat je lichaam reageert op de hormonen die nu aanwezig zijn die zorgen voor de eisprong ed. Daar is niks raars aan. Of je bent zwanger. Gewoon afwachten.