Hallo lieve vrouwen. Zelf ben ik nieuw hier en had even gegoogeld en kwam op deze site al een paar keer terecht. Erg aan het twijfelen om me aan te melden maar toch maar gedaan. IK ben ongeveer(weet niet exact vorige maand gestopt met de pil. We hebben dus een kinderwens ondanks dat mijn verleden erg moeilijk is verlopen met heel veel stress en dergelijke heb ik mezelf al weer heel aardig op de rit. Ben nu 33 en er echt klaar voor. Maar goed normaal zou ik de pil 3 maart weer hebben moeten slikken.Toen was mijn ongesteldheid ook al 2 dagen weg ong. Nu als ik het goed heb uitgerekend zou ik ong vorige week dinsdag weer ongesteld moeten worden. Had een paar dagen daarna alleen een beetje met afvegen wat donker slijm/bloed. Nu vandaag(maandag heb ik wel licht bloedverlies)Ook minimaal maar toch maar tampon ingedaan. Normaal heb ik het echt heel erg extreem en moest soms een tampon om het uur wisselen. Ook als ik normaal als ik ongesteld moet worden dat ik echt ziek ben. Ben dan altijd zo sjago als wat kan bijna niks uitvoeren en zo ontzettend krampen en pijn me rug en hoofdpijn. (Dit begon dan al een week van te voren tot het ergste bloedverlies over was) Het rare is dat ik nu helemaal nergens last van heb. Geen rug pijn buikpijn zeurderige gevoel dat ik ongesteld moet worden. Soms echt heel erg licht in mijn onderrug(maar kan ook tussen me oren zitten) Normaal is het echt drama. Nu vraag ik me af of ik eventueel toch zwanger kan zijn? Het bloed was gister echt minimaal en gelijk daarna weer weg. Vandaag toen k wakker werd wat t ietsjemeer. Weer helder rood met klein beetje donkerrood slijmachtig erbij. Ik ben echt een leek hierin. Heb 1 vriendin die zwanger is van dr tweede waar ik de vragen aan stel maar voor de rest eigenlijk niemand.Daarom dacht ik misschien kan ik hier adviezen uitwinnen tips en ervaringen. Ik hou er rekening mee dat ik misschien de klachten toch nog krijg en echt ongesteld word want hoor ook vaak dat het door het ontpillen komt maar toch voel me zo vreemd. Ik heb de laatste 2 weken dat ik echt overal trek in heb en blijf ook trek houden.Ik eet echt alles. Ben dan ook 4 kilo aangekomen terwijl ik dit nooit zo extreem heb. Kan zo 8 boterhammen naar binnen werken zonder problemen en dan zit ik nog niet vol.. Moet daar dus echt op letten. heb wel nieuwe medicijnen van de dokter gehad wat ook je honger gevoel opwekt maar zo een soort medicijn heb ik eerder gehad en echt niet zo extreem als nu. Ookalga ik er maar wel vanuit dat het daar door komt. ( deze medicijnen zijn trouwens niet schadelijk volgens de huisarts gelijk nagevraagd!) Sorry voor het lange verhaal.Wat denken jullie? Ook ervaringen gehad hierin of soortgelijks? Oja ik heb toen ik 2 dagen overtijd was wel een test gedaan maar die was natuurlijk negatief..
Hoi. Ten eerste welkom! Het kan best zijn dat je nog geen eisprong heb gehad maar dat het alleen je baarmoederslijmvlies is wat afbreekt. Ik was tijdens stopweken zo erg ongesteld dat ik vaak zelfs onder de douch moest om mezelf af te spoelen omdat het langs mijn benen liep ik was ruim 8 dagen ongesteld. Nu ben ik maar 3 dagen ongesteld in een normale hoeveelheid dus dat kan! Ik weet overigens wel zeker dat ik al een eisprong heb. Het kan zijn dat je lichaam moet ontpillen hoor! Je zou ook nog niet precies je cyclus kunnen weten omdat je pas gestopt bent. Meestal heeft het even nodig om te stabiliseren. Succes!
Hoi en welkom, Zoals waarschijnlijk vele medeforummers je zullen zeggen...wanneer je nog maar net gestopt bent met de pil kan het wel even duren voordat je eigen normale cyclus op gang komt. Het KAN wel natuurlijk dat je meteen zwanger wordt, maar de kans is groter dat het wel even duurt. Ik hoop voor je dat je gewoon ff goed ongesteld wordt en vandaaruit kan je beginnen met tellen om te kijken hoe je cyclus is. Veel succes...en niet te vergeten ook veel plezier
Bedankt voorde reacties. Ik moet iig eigenlijk dus vanuit gaan dat ik gewoon bijna niet zwanger kan zijn. Dan ga ik iig niet hopen haha. Of stiekum maar is logisch natuurlijk idd dat mijn lichaam in de war is. Alleen voelt allemaal raar en vreemd. Anders dan anders..
Hopen doen we allemaal elke maand gewoon simpel omdat je het zo graag wil en daar is niets mis mee! Ik hoop natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent en nogmaals niets is onmogelijk! Ik zou er alleen gewoon vanuit gaan dat je lijf nog moet ontpillen. komt goed!
Ja denk het idd nu ook dat mijn lichaam is aan het ontpillen dus het kan dus zijn dat k maar 2 dagen beetje bloedverlies heb. Moet ik dat rekening als menstruatie dan als het bv morgen weer helemaal weg is?
Nou heel raar maar toen ik dr straks de tampon eruit haalde was er alleen maar een heel klein beetje donker bloed te zien. Geen tampon meer ingedaan en heb nu helemaal niks meer ook. Geen druppel. Snap er niks van. Moet ik nu wel of niet deze datum aanhouden dat ik ongesteld ben of toch wachten? heb voor de rest helemaal geen symptomen alleen hoofdpijn en gevoelige borsten maar heb ik altijd voor/tijdens de menstruatie
Ik heb nu weer wel wat bloed klein donker mini propje net als met ongesteldheid dus ik ga er maar vanuit dat k nu ongesteld ben geworden. Kan het zijn dat het morgen weer weg kan zijn en moet ik dat toch als ongesteldheid zien. Sorry voor alle vragen maar ben echt een leek...alle tips en info ervaringen zijn echt welkom
Ik denk dat je lichaam goed aan het ontpillen is, ik heb hier zelf gelukkig geen last van gehad, ik had elke maand een normale menstruatie. Maar mijn lichaam wist mij wel goed voor de gek te houden met allerlei symptomen. Je kan natuurlijk altijd een test doen om het voor je zelf uit te sluiten, en je weet maar nooit wie weet komt er wat moois uit, maar ik zal er niet te veel op hopen ! in ieder geval, heel veel succes !
ik ben eind december gestopt met de pil. de eerste x eigenlijk zoals altijd na 3 (van het stoppen met de pil) dagen normaal ongesteld zoals altijd. ook ik had al een week van te voren hoofdpijn en in mijn ongi week ook (oog)migraine...verschrikkelijk. nou ik kan je vertellen dat nou ik de pil niet meer slik ik af en toe nog is een beetje hoofdpijn heb maar niet meer zo extreem. ook mijn bloedverlies is veeeel minder. normaal een doosje per ongi. maar nu misschien 3? 1e dag alleen beetje bruin met vegen 2e dag slijmiezooi en 3e + 4e dag alleen beetje bruin (oude restjes). ik heb wel het gevoel dat ik meer rugpijn heb maar kan ook door mijn werk komen (werk zn 50 uur in de week, staand).
Hallo hier ben ik nog een keer. Wanneer moet ik nu precies rekenen wanneer mijn ongesteldheid is gestopt? Gister had ik weer wel een klein beetje.Toen was het weer weg.. Nu k weer wakker ben ook weer een klein beetje (toch tampon gedaan dus is van heelde nacht) Nu en paar druppels. Moet ik echt wachten met tellen tot het helemaal is gestopt? Voel me heel raar.. Helemaal niet verkeerd maar ben altijd dol op melk maar nam net een slok en proefde echt heel anders dan anders. Kan dat ook met het ontpillen te maken hebben? Bedankt voor de reacties alvast!!
Wanneer je menstruatie stopt is niet zo heel erg van belang, je begint met tellen op de 1e dag van je menstruatie, dat is normaal gesproken de 1e dag dat je helderrood bloed verliest.
sorry voor de late reactie had het even druk nee helaas ik ben niet zwanger, heb een maandag nog getest voor de zekerheid omdat ik kort ongesteld geweest ben en een paar dagen eerder dan gedacht.
Ow jammer wat jammer Crosscountry. Ik ben nu nog steeds ongesteld.(Nog steeds erg licht en weinig last ervan. Alleen sindsvandaan drukkende pijn in mijn onderbuik. Nooit last van gehad. Kan het ook zijn omdat ik gestopt ben met de pil dat ik juit meer honger heb? Ik stond vanochtend op de weegschaal en 81 Kilo!! Vooral mijn buik is heel erg opgezet.(Dokter heeft wel al even gecontroleerd op afwijkingen) wat ik al eerder zei dat ik honger kan krijgen door de nieuwe medicijnen maar had het drvoor ook al wat. Heel vreemd. Is voor mij voor het eerst dat ik er me er echt goed mee bezig houd en nadenk wat ik voel vandaar de vragen. Hoop dat ik zo steeds meer ervan ga leren. Is wel zo dat voor dat ik met de pil gestopt was vorige maand dat ik daarvoor hem ook al had doorgeslikt omdat het totaal niet uitkwam. Hebben ook meer meiden last van blaasontstekingen vlak voor de menstruatie? Bedankt voor het antwoorden meiden!
Heb een foto toegevoegd waar k zoveel ben aangekomen echt alleen mijn buik. Zou zo iemand in de maling kunnen nemen. Als ik me buik helemaal uitzet is het helemaal drama. Dan als ik aankom gebeurd dat idd wel vaak bij mijn benen en buik maar nu is het wel heel extreem. Ik woog 76 en nu 81 kilo in anderhalve week. Eet wel erg veel. Kan het allemaal dat mijn lichaam van slag is?Ben wel eens vaker stuk zwaarder geweest maar toen kon ik mijn broeken niet meer aan. Nu kan ik ze allemaal aan behalve bij mijn buik is bij sommige dus een probleem. Draag lage taille dat scheelt maar nu dus niet echt meer een gezicht. Minder eten dus denk ik...Heel lastig.Hoop dat sommige dit misschien herkennen?
Dat dikker worden kan erg goed komen door het stoppen van de pil. Mocht het een zwangerschap zijn, dan kom je in het prille begin niet zoveel aan in 1 week tijd. Zolang als je nog negatief test, ben je in elk geval nog niet zwanger. Het is wachten helaas tot je cyclus normaal gaat doen en dat kan even duren na pilstop.
Ja idd en zo voel het ook niet hoor gewoon echt heel opgeblazen. Alleen dacht dat je juist dikker kon worden van de pil slikken ipv stoppen met de pil? Bedankt iig voor de reactie