Whaha doet me denken aan me zus. Ze is nu bijna 13 weken zwanger. Met haar 2e echo moest ze dus ook inderdaad 2 glazen water drinken. Maar na een half uur moest ze zo verschrikkelijk nodig naar de wc. Ze heeft het 4 keer overnieuw moeten doen. Toen ze eenmaal op de tafel lag voor de echo, smeekte ze de echodame om niet te hard op haar blaas te drukken omdat ze verschrikkelijk nodig moest plassen. Die begon te lachen: dat hoorde ze wel vaker zei ze. Toen vertelde mijn zus dus dat ze het al 4 keer overnieuw gedaan had omdat het net leek of dat water er gelijk weer uit kwam. Succes strakjes.
Starlady: Ik ben ws pas 4 weken zwanger gemeten vanaf de eisprong. Je krijgt normaal "2 weken""cadeau, maar dat is alleen als ze niet precies weten wanneer je je eisprong geweest is. Dus alleen een vruchtzakje gezien. Hoop dat het goed zit allemaal ivm bloedingen.
tegen mij zeide ze ook een uur voor de afspraak plassen en daarna 4 glazen water drinken en niet meer plassen tot na de echo
Vanmorgen op controle geweest, echo gehad en .... een kloppend hartje gezien. Zag hem vrij snel, maar wilde wachten of de vk dat ook zou zien en zeggen. Ze gaf aan bij twijfel niets te zeggen, maar ze zag het ook en ook mn man. Alles goed. Heeft al met al wel even geduurd. Had een volle blaas, om 11.30 uur afspraak. UItloop, spoedje er tussendoor. Uiteindelijk om 12.15 uur werd ik naar binnen geroepen. Pfff echo, iets te zien, maar moest te nodig plassen, iets geplast em weer echo, nog een te volle blaas, weer iets plassen, weer echo. Toen leeggeplast en opnieuw een echo en een kloppend hartje gezien. Toch nog een inwendige echo voor de zekerheid omdat ik zo onzeker ben na alle miskramen om het beter te laten zien. Opnieuw een kloppend hartje... geweldig.
Fijn om te lezen dat de echo goed was en dat je een hartje hebt zien kloppen. Klopte de termijn van weken? Geniet er lekker van. Hoop dat ik over een paar weken ook goed nieuws mag brengen
Ja heb met ons dochtertje eveneens eerder al een echo gehad, met 6w1d was toen minimaal te zien, vk deed geen moeite (die vk is inmiddels niet meer werkzaam daar). Met 7w precies, kloppend hartje. Vanmorgen was er eveneens kloppend hartje te zien en zoals nu gemeten kon worden, klopte het termijn. Ik mag 19 mei terugkomen en ben dan 8w2d. Wanneer mag jij voor een echo? Ben erg benieuwd. HOe gaat het nu met je? Ik las iets over bloedingen?
Ik ben gisteren geweest. Maar ben nu pas 4 weken ipv de 6 die ik dacht. Maar dus alleen een vruchtzakje te zien en allerlei andere dingen (cystes e.d.). Ik ga eind Mei terug. Ik heb tot op heden bloedverlies. Voordat ik goed positief testte was dat enorm en dacht ik als het al zo was, is het nu over. Maar aantal dagen later had ik een knaltest in handen tot op heden. Dus ja, veel onzekerheid. Geniet van dit mooie wondertje. Lees dat je het ook niet makkelijk hebt gehad met miskramen. Dit is een plakbeeb!
Maar je hebt zulke duidelijke testen?! Snap dat bloedverlies niet goed dan, mss te maken met cystes? Weet het niet hoor. Meid eind mei voor controle. Hoe is je man / vriend eronder? Is het jou/jullie eerste of? Meid ondanks dit vind ik je toch redelijk rustig overkomen... kun je het tot nu toe wel een plekje geven, om positief te kunnen blijven denken? Bloedverlies en zulke positieve testen... bloedverlies hoeft niet altijd iets te betekenen heb ik gelezen...
Hoi Starlady Ik heb er vanaf het begin een goed gevoel over gehad. Dit was mijn eerste poging zwanger te raken van eerste kindje en meteen raak. Ik ben alleen, wordt BAM moeder en heb 1 keer geinsemineerd(op gevoel, want ovutesten waren niet duidelijk en ondanks endometriose meteen raak. Dat is al een wonder op zich. Mijn gevoel zegt dus, het zit goed, maar je wordt onzeker door het bloedverlies. Ondanks alles ben ik na de echo(die goed was voor dat termijn) maar gaan denken, ik ben hoe dan ook zwanger. Werd ook gezegd en ik ga proberen daarvan te genieten. Ik heb geen grip op mijn lichaam, maar hoop dat mijn gevoel me niet in de steek laat. Zoals het eigenlijk tot nu toe niet deed. Overigens wel veel bloedverlies gehad, is nu bijna weg (maar ja telkens als ik dat denk is het er de volgende dag weer), maar geen buikpijn e.d. Ook voel ik me nog wel zwanger. Ik ben ook maar zo gaan denken, dat bloeden hoort er bij mij misschien wel bij. Gelukkig heb ik daar wat succesverhalen over gelezen en ik hoop dat ik het volgende succesverhaal mag schrijven. Het is moeilijk om soms positief te denken, want ik vind ook dat ik reeel moet blijven. Maar dat kan ik ook wel. Ik kan me nu wel druk gaan maken, maar stel dat het straks wel goed is dan heb je voor niets zolang zitten stressen. Je kunt er maar beter van genieten voor zolang het wel zo is en proberen daar wat hoop uit te halen. Stress is hoe dan ook niet goed, niet voor jezelf en niet voor je lijf. Uiteindelijk doet een lichaam wat het zelf wil, en kun je dit sowieso niet beinvloeden.
Joh wat een verhaal meid. Wat is precies BAM moeder? Ik zou inderdaad je gevoel volgen. Bloedverlies maakt je onzeker, kan het weten, maar positief denken is ook goed. Stress tijdens zwangerschap hebben we liever niet... Pfff... en tja gaat het mis kun je er helaas niets aan doen. Dan moet het zo zijn...
Bam moeder staat voor bewust alleenstaande moeder. Nu is het wel zo dat sommige mensen misschien liever wel een partner hadden gehad, maar die niet zijn tegengekomen en dus besluiten om het alleen te gaan doen dmv donor.