November gaan voor 2de of 3de kindje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mdlm, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Ik ben moeder van 2 prachtige kindjes. Een dochtertje van 3,5 en een zoontje van 2. Nu hebben mijn man ik deze maand besloten om voor een derde te gaan. En ooooh wat vinden we het spannend. Heeft ook wel even geduurd voordat we overtuigd waren. Er zijn nog steeds wel dingen die we vooral erg spannend vinden. Maar we gaan het gewoon beleven.

Liefs mdlm

2. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Hoi

Hier ook 2 kindjes: 2 jochies van 3 en bijna 11 maanden. Wij gaan ook vanaf deze maand voor een derde. Wil graag dat er weinig leeftijdsverschil tussen zit (al heb je dat natuurlijk niet voor het zeggen) Hopelijk sluiten er nog wat meer dames aan. Leuk om elkaar op de hoogte te houden... Ben benieuwd!!
    Hoe oud ben je en waar (ongeveer) woon je? ik kom uit z-Holland en ben 29

tot horens!

3. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

even een abbonement gedaan zodat ik geen reactie oversla!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hier ook van de partij.
    Ik hoop dat ik snel zwanger mag raken, zodat het leeftijdsverschil nog goed te doen is. Langer wachten vind ik qua leeftijd iets minder gunstig, ik hoef niet weer een baby als de jongste ook naar school gaat...maarja je hebt t niet altijd voor t kiezen helaas..Het laat zich bij ons iig niet plannen ;)

5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

leuk...meer mensen!gezellig!! Waar kom je vandaan??

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hoi dames ik ben Thea 29 jaar en moeder van een dichter(11) een zoon (4) en een dochtertje (2) en gaan voor ons 4e wondertje

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Volgende week testen 😂 word weer favo klant van kruidvat 😊

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hahahaha Thea, kruidvat sponsor!
    DOe je ook aan ovutesten ofzo? En de andere drie keer makkelijk zwanger geraakt? He is je cyclus nu?

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    😂dit is de eerste keer dat Het echt gepland is zg maar 😓 de andere 3 waren niet gepland maar zeer welkom ! Ovulatie testen doe ik nu nog niet Miss in de toekomst maar voor nu moet het vooral leuk zijn dit avontuur 😊 dus dit word voor mij eerste geplande kindje 😆 en ook de laatste hahah 4 is genoeg ! Hahah ja word denk ik sponsor ja hahaha ben een tester net enorme test drang met gevolg veel testen gebruiken voor jan met korte achternaam mja als je graag iets wilt 😊 gelukkig voel ik eisprongen dus dat scheelt alweer

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Cyclus zit trouwens tussen de 28-31 dagen...

11. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Leuk nog n aanmelding! Gezellig!

Ik gebruik ook ovulatietesten. Vind het leuk om te gebruiken! Niet omdat het persee nodig heb.... vind testen gewoon leuk!!

12. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik heb een topic geopend wat heet: November 2014 gaan we voor een 3de kindje

Dit zijn alleen meiden die voor een derde gaan. Misschien idee om daar naar toe te gaan? Of wat vinden jullie? Leuk dat er al zoveel animo voor is!
    xx

13. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf 27 en woon in zeeland :)! Oh spannend he meiden.
    Ik gebruik ook ovulatie testen van de action vind ik zomaar leuk. En testen ook van de action zijn lekker goedkoop dan kan ik er tegenaan haha. En zijn net zo goed als alle andere dus een echte aanrader.
    Van onze kindjes waren we bij beide in de derde maand zwanger dus ben benieuwd hoe dat nu gaat. Heb wel na de 2de nog veel slijmverlies vooral nog dagen na de gemeenschap. Dit is niet zo handig voor het blijven plakken van de zaadjes maar we gaan het zien.

Liefs mdlm,

14. mama333

mama333 Lid

13 nov 2014
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Spannend! Hoop op veel positieve testen! Vandaag negatief getest. Oke, nog een beetje vroeg maar goed ik had ook zoveel symptomen. Over 3 dagen ga weer testen, hopelijk geen ongi!!

15. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt heel druk wil het maar niet worden he :(!
    Kom anders allemaal naar die andere groep daar gaat iedereen voor een derde kindje. Oh dat testen is zo spannend he. Hier komt duidelijk mijn ei eraan buikpijn bleeeeh.
    Goed weekend allemaal! x

16. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ja. Is echt weer spannend hoor! Ben er alleen wel een stuk minder mee bezig omdat ik nu al 2 heerlijke mannetjes heb. Voor de eerste hebben we 9 maanden geoefend, voor de 2e 6 maanden en nu gaan we het zien. Vanaf deze maand beginnen we. Ben pas voor de eerste keer na de borstvoeding ongesteld geworden dus kan nu weer starten.

Het is nog niet echt een drukbezocht cluppie zo! Zou leuk zijn als er nog wat dames bijkomen

17. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

MDLM we dachten hetzelfde..... ik zal eens bij de andere kijken

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    welke andere groep? kan niks vinden...

19. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik heb de andere ook gezocht alleen daar heeft nog niemand geschreven.... dus misschien toch maar gewoon bij deze blijven!

20. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Zullen we alvast een lijstje maken met wat info? Dan hebben we een overzichten.

Met nickname, leeftijd, aantal kids, hoeveelste ronde

Bloem85 - 29 - 2 - 1e ronde

Wie volgt??

Deel Deze Pagina